15.07.24, 13:05
Orbita Chillu na Lotnisku Chopina od marki Orbit
Marka Orbit przygotowała Orbitę Chillu na Lotnisku Chopina w Warszawie. Specjalna strefa ma umilić podróżującym czas oczekiwania na lot.
Z okazji sezonu urlopowego marka Orbit przygotowała dedykowaną odsłonę kampanii przedstawiającą znaczenie „małych chwil dla siebie” podczas wakacyjnych podróży, które paradoksalnie również mogą obfitować w mikrostresy. Dlatego marka przypomina, że wakacje to przede wszystkim czas odpoczynku i relaksu.
Strefa Orbita Chillu będzie dostępna do 14 września br. Spot marki Orbit jest zlokalizowany na Lotnisku Chopina w Warszawie, za strefą check-in w Pirsie centralnym. Na Orbicie Chillu można znaleźć niespotykaną dotąd „tablicę odlotów”, maszynę vendingową ze specjalnie zaprojektowaną grą, gdzie można bezpłatnie otrzymać bezcukrowe gumy Orbit, miejsce do odpoczynku, gniazdka do ładowania telefonu, a także insta spot – „kolorowy łuk”, przez który można obserwować odlatujące samoloty. Wsparciem dla strefy maja być też aktywacje konkursowe oraz akcje influencerskie.
Za adaptacje strategii i kreacji odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów agencja EssenceMediacom oraz za działania public relations agencja Garden of Words Group.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze