23.07.24, 20:09
Fokus na Allure. Projekt agencji Leo Burnett dla marki Peugeot
„Fokus na Allure” to lokalny projekt fotograficzny zrealizowany przez Leo Burnett Warszawa dla marki Peugeot. Inicjatywa powstała w ramach kampanii promującej nowego SUV-a.
Agencja Leo Burnett Warszawa zrealizowała dla marki Peugeot projekt fotograficzny w ramach kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Nowy model promuje wirtualna galeria dostępna na stronie internetowej marki.
Marka Peugeot zaprosiła do projektu troje fotografów: Dorotę Szulc, działającą w branży fotografii modowej, Tomka Mąkolskiego, który realizuje projekty związane z sesjami motoryzacyjnymi oraz Polę Sobuń, specjalizującą się w sesjach streetwearowych i lifestylowych. Zdjęcia z projektu zostaną udostępnione także w mediach społecznościowych samych artystów.
„Allure to jednocześnie uwodzicielska elegancja, innowacyjność i doskonałość – wartości marki Peugeot, które niezmiennie wiążą się też z dynamicznym stylem życia i najwyższą jakością. Te cechy uosabia Peugeot E-3008 – nasz najnowszy elektryczny SUV typu fastback „Next-Level”. Łączy on elegancję z wydajnością, a charakterystyczne kocie spojrzenie dodaje autu tajemniczości. To unikatowe połączenie świetnie oddają zdjęcia tego modelu, które powstały w ramach projektu fotograficznego „Fokus na Allure” – powiedział Janusz Ellert, dyrektor marki Peugeot w Polsce.
Kto odpowiada za projekt?
Zespół Leo Burnett, we współpracy z marką Peugeot, zrealizował całość koncepcji, od pomysłu po realizację, dobór artystów, opracowanie wirtualnej przestrzeni, kreacje oraz projektowanie. Celem projektu jest interpretacja hasła Allure, które jest kluczowym elementem globalnej strategii marki. Kampania będzie prezentowana w mediach społecznościowych, na stronie internetowej, a także w formie kampanii display oraz publikacjach online i w druku u partnerów medialnych, takich jak Onet czy K MAG. W ramach projektu agencja ma w planach szereg innych aktywacji, które wkrótce zostaną ujawnione.
Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom, za działania marketingu efektywnościowego zespół Performics. Obie agencje, wspólnie z Leo Burnett, tworzą część Publicis Groupe w Polsce, wspierając - w formule Power of One, jako Collective – marketingowe działania klienta Stellantis – właściciela marki Peugeot.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze