23.07.24, 20:09

Fokus na Allure. Projekt agencji Leo Burnett dla marki Peugeot

„Fokus na Allure” – projekt agencji Leo Burnett dla marki Peugeot, fot.: materiały prasowe

„Fokus na Allure” to lokalny projekt fotograficzny zrealizowany przez Leo Burnett Warszawa dla marki Peugeot. Inicjatywa powstała w ramach kampanii promującej nowego SUV-a.

Agencja Leo Burnett Warszawa zrealizowała dla marki Peugeot projekt fotograficzny w ramach kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Nowy model promuje wirtualna galeria dostępna na stronie internetowej marki. 

Marka Peugeot zaprosiła do projektu troje fotografów: Dorotę Szulc, działającą w branży fotografii modowej, Tomka Mąkolskiego, który realizuje projekty związane z sesjami motoryzacyjnymi oraz Polę Sobuń, specjalizującą się w sesjach streetwearowych i lifestylowych. Zdjęcia z projektu zostaną udostępnione także w mediach społecznościowych samych artystów.

Allure to jednocześnie uwodzicielska elegancja, innowacyjność i doskonałość – wartości marki Peugeot, które niezmiennie wiążą się też z dynamicznym stylem życia i najwyższą jakością. Te cechy uosabia Peugeot E-3008 – nasz najnowszy elektryczny SUV typu fastback „Next-Level”. Łączy on elegancję z wydajnością, a charakterystyczne kocie spojrzenie dodaje autu tajemniczości. To unikatowe połączenie świetnie oddają zdjęcia tego modelu, które powstały w ramach projektu fotograficznego „Fokus na Allure” – powiedział Janusz Ellert, dyrektor marki Peugeot w Polsce.

Kto odpowiada za projekt?

Zespół Leo Burnett, we współpracy z marką Peugeot, zrealizował całość koncepcji, od pomysłu po realizację, dobór artystów, opracowanie wirtualnej przestrzeni, kreacje oraz projektowanie. Celem projektu jest interpretacja hasła Allure, które jest kluczowym elementem globalnej strategii marki. Kampania będzie prezentowana w mediach społecznościowych, na stronie internetowej, a także w formie kampanii display oraz publikacjach online i w druku u partnerów medialnych, takich jak Onet czy K MAG. W ramach projektu agencja ma w planach szereg innych aktywacji, które wkrótce zostaną ujawnione.

Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom, za działania marketingu efektywnościowego zespół Performics. Obie agencje, wspólnie z Leo Burnett, tworzą część Publicis Groupe w Polsce, wspierając - w formule Power of One, jako Collective – marketingowe działania klienta Stellantis – właściciela marki Peugeot.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).