06.08.24, 09:22

Smaki nostalgii w Kauflandzie z nowym spotem i konkursem od Altavia Kamikaze + K2

„Smaki nostalgii w Kauflandzie” z nowym spotem i konkursem, fot.: materiały prasowe

Akcja „Smaki nostalgii w Kauflandzie” rozszerza się na nowe touchpointy. Nowy spot został zrealizowany przez Altavia Kamikaze + K2 we współpracy z agencją Ancymony. W social mediach odbędzie się również konkurs.

Kampania „Smaki nostalgii w Kauflandzie” jest realizowana w oparciu o nowe pozycjonowanie i podejście do marki Kaufland jako „love brandu”. Wykorzystując ideę nostalgii, sieć przypomina klasyki i trendy lat 90.

Kaufland poszerza akcję o spot TV oraz konkurs w social mediach. Za działania odpowiada agencja Altavia Kamikaze + K2, która zajmuje się także strategią całej kampanii 360, wykorzystującą motyw nostalgii oraz kreacje i cały obszar digital / Social Media. W realizację spotu zaangażowana była również agencja Ancymony.

Jednocześnie rusza dwutygodniowy konkurs na Instagramie i Facebooku, który potrwa do połowy sierpnia br. Agencja Altavia Kamikaze + K2 odpowiada m.in. za opracowanie koncepcji, zadania konkursowego, grafik, a także za projekt i produkcję kompletów dresowych, które będą nagrodami. Zadaniem uczestników jest kreatywne opisanie swojej ulubionej „stylówki” z lat 90-tych. 

Agencja współpracuje z Kaufland Polska od 2018 r., obsługując m.in. profile marki na TikToku oraz YouTube, a także współtworząc content na Facebooku, Instagramie i WhatsAppie.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).