09.08.24, 12:45

AMS z wyłącznością na cyfrowe nośniki w galeriach sieci NEPI Rockcastle

AMS z wyłącznością na cyfrowe nośniki w galeriach sieci NEPI Rockcastle, fot.: materiały prasowe

AMS został wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych w 14 galeriach należących do sieci NEPI Rockcastle, m.in. Forum Gdańsk, Solaris Opole i Aura Olsztyn.

AMS poszerza zasięg oferty Digital Indoor. Firma wzbogaci swoje portfolio nośników digitalowych o galerie handlowe sieci NEPI Rockstastle, m.in. Forum Gdańsk, Solaris Opole i Aura Olsztyn, stając się dysponentem 130 powierzchni reklamowych w ramach partnerstwa z iPoster.

W ofercie AMS znajduje się 85 galerii handlowych, zlokalizowanych w ponad 22 aglomeracjach i miastach, oferujących dotarcie do 50 proc. populacji Polski.

Dzięki partnerstwu z iPoster umacniamy naszą pozycję lidera cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, oferując klientom powierzchnie reklamowe w sieci NEPI Rockcastle. Nośniki Digital Indoor w wystandaryzowanym układzie pionowym gwarantują zbalansowany przekaz informacyjno-reklamowy wsparty przez autorski content AMS oraz najwyższej jakości opiekę techniczną naszego partnera” – mówi Robert Bartoszcze, dyrektor ds. digital AMS.

AMS, oprócz rozwijania systemu cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, w ostatnim czasie wprowadził także do oferty kilka nowości – model zakupu oparty o kontakty z reklamą, Digital Cityscreen z formatem wideo i efektem 3D, elastyczny czas emisji spotów we wszystkich formatach Digital OOH oraz możliwość zakupu reklamy w modelu programmatic. W 2023 r. firma postawiła na rozwój formatów digitalowych oraz na takie rozwiazania jak możliwość wykorzystania tzw. triggerów zmiany layoutu, Affinity Index czy szersze wykorzystanie retargetingu, który w sposób synergiczny łączy działania online z ofertą Digital i klasycznym OOH.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).