27.08.24, 16:00

Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2. Marka Grześki ruszyła z konkursem konsumenckim

KV kampanii marki Grześki, fot.: materiały prasowe

26 sierpnia br. wystartował konkurs konsumencki „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2” marki Grześki z portfolio firmy Colian. W puli nagród znajdują się m.in. limitowane bluzy i T-shirty od marki DRE$$CODE. Akcję wspiera kompleksowa kampania komunikacyjna obejmująca TV, digital, współpracę z influencerami oraz działania w punktach sprzedaży.

26 sierpnia br. ruszył konkurs konsumencki „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2” zorganizowany przez markę Grześki. Akcja została zaplanowana do 25 września br.

Aktywacja jest częścią kampanii wspierającej wprowadzenie do stałej oferty dwóch smaków Grześki na krawędzi: Dark Brown oraz Peanut Butter. Aby wziąć udział w zabawie, konsument musi kupić ulubione Grześki, wejść na stronę akcji i opisać swoją największą, najbardziej spektakularną akcję ze szkolnych czasów albo podzielić się najzabawniejszą uwagą ze szkolnego dzienniczka.

Na zwycięzców czekają nagrody, w tym: 5 x 5 tys. zł oraz ubrania z limitowanej kolekcji, przygotowanej we współpracy z marką DRE$$CODE, sygnowaną przez popularnych influencerów.

Kampania promująca konkurs obejmie Internet, media społecznościowe, współpracę z influencerami, materiały w punktach sprzedaży oraz emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych spot wizerunkowy marki. Organizatorem aktywacji jest Nav Agency.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).