08.09.24, 12:13

Work-Sport Balance. Decathlon startuje z niestandardową kampanią. Zaplanowano działania w Dzień Dobry TVN i Radiu Eska

KV kampanii marki Decathlon, fot.: materiały prasowe

2 września br., marka Decathlon wystartowała z ogólnopolską kampanią „Work-Sport Balance”, w ramach której wprowadza nowy benefit pracowniczy o tej samej nazwie. Pomysł na akcję powstał w polskim oddziale Decathlon. Jest to reakcja firmy na najnowsze badania Eurostatu (maj 2024 r.), z których wynika, że Polki i Polacy należą do najbardziej zapracowanych narodów w Europie.

Marka promując zdrowy styl życia, chce dać dobry przykład i stworzyła nowy benefit pracowniczy o nazwie „Work-Sport Balance”, który ma pozwolić na regularną aktywność fizyczną. Każdy Decathlończyk będzie mógł skorzystać z jednej godziny dla sportu na dowolną aktywność fizyczną (możliwość skorzystania ze świadczenia jest dobrowolna). Marka zachęca inne organizacje do podobnych działań. GroupM dołącza do akcji, wprowadzając podobny benefit dla swoich pracowników. Jednocześnie EssenceMediacom (agencja mediowa GroupM) odpowiada za kampanię mediową, która wesprze ten projekt.

Kampania mediowa, wspierająca program Work-Sport Balance, ruszyła 2 września i potrwa do końca miesiąca. Działania obejmują szereg działań mających na celu zwiększenie świadomości problemu przepracowania i promowanie zdrowego stylu życia. Za jej zaplanowanie i zakup mediów odpowiada EssenceMediacom Polska, za koncept kreatywny odpowiada agencja Przestrzeń. GetHero odpowiada za współpracę z influencerami. Działania obejmują szeroki wachlarz kanałów, ze szczególnym uwzględnieniem digitalu, kina, OOH i AdressableTV.

W ramach kampanii digitalowej przygotowano różnorodne formaty wideo, a także angażujące treści statyczne, które pojawią się w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) oraz na platformie LinkedIn. Dodatkowo kampania obejmie projekcje spotów reklamowych w sieciach kin Multikino oraz Cinema City, a także ekspozycję na tradycyjnych nośnikach reklamy zewnętrznej, takich jak citylighty i tablice wielkoformatowe.

W ramach kampanii zaplanowano także wykorzystanie formatu „Dzień Dobry TVN” w którym wystąpią eksperci z Decathlonu i portalu pracuj.pl, którzy omawiać będą ważny temat przepracowania Polaków. Równolegle ruszają działania niestandardowe w Radiu Eska, obejmujące, m.in. konkurs dla słuchaczy, emisję spotów radiowych, publikację postów w mediach społecznościowych stacji oraz artykułów na stronie internetowej radia. Dodatkowo na ulicach miast pojawią się reporterzy Eski, przeprowadzając sondy na temat przepracowania i jego wpływu na styl życia Polaków.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).