23.09.24, 14:00

Gotuj się na zmiany. To już 14. edycja programu edukacyjnego Winiary

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

Ruszyła kolejna odsłona programu edukacyjnego dla przedszkoli i szkół podstawowych – WINIARY „Gotuj się na zmiany”. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest zero waste.

Od 14 lat w ramach programu WINIARY „Gotuj się na zmiany” marka uczy dzieci i młodzież racjonalnego podejścia do odżywiania, kształtuje prawidłowe nawyki i edukuje jak zapobiegać marnowaniu jedzenia. W tym roku, przygotowano więcej treści poświęconych tematyce zero waste.

Materiały przygotowane w ramach programu WINIARY „Gotuj się na zmiany” podzieliliśmy w cztery bloki tematyczne. Ich celem jest wprowadzenie uczestników programu w świat dobrych nawyków żywieniowych oraz edukacja ekologiczna w duchu zero waste. Poprzez zabawę, bajki oraz zadania dzieci dowiedzą się jak tworzyć smaczne, zbilansowane posiłki, w jaki sposób planować jadłospis czy listę zakupów oraz jakie znaczenie ma ograniczanie marnotrawienia żywności. Podkreślamy również rolę działań podejmowanych lokalnie, przez każdego człowieka, które są nieocenione w mierzeniu się z problemem marnowania żywności w ujęciu globalnym” – mówi Magdalena Jabłońska, Ekspert ds. treści i mediów społecznościowych WINIARY.

Z nową edycją programu powracają znane mentorki: Hela Kłobucka, zwyciężczyni VII edycji „MasterChef Junior”, oraz Jagna Niedzielska, edukatorka kulinarna i polska królowa zero waste. W tym roku zadebiutuje również nowy ambasador: Dariusz Martynowicz, entuzjasta edukacji przyszłości, zaangażowany w nowatorskie inicjatywy popychające oświatę w kierunku zmian na lepsze. Jego zadaniem będzie wspieranie nauczycieli w przystosowywaniu treści edukacyjnych tak, aby były bardziej przyjazne i atrakcyjne dla uczniów. Mentorzy tworzą specjalne treści w duchu edutainment, czyli nauki przez zabawę. Na platformie pojawią się materiały wideo o charakterze edukacyjnym oraz rozrywkowym dostosowane do różnych grup wiekowych – przedszkolaków, uczniów klas 1-3 oraz 4-8. Akcja kierowana jest nie tylko do dzieci – nie zabraknie również materiałów edukacyjnych dla rodziców oraz pomocy naukowych i specjalnych scenariuszy dla nauczycieli, przygotowanych zgodnie z głównymi kierunkami realizacji polityki oświatowej państwa. Każdy materiał w ramach akcji kończy się inspirującym zadaniem konkursowym. Tym samym placówki edukacyjne mogą rywalizować o nagrody.

Program WINIARY „Gotuj się na zmiany” został uruchomiony 1 września br. i potrwa do 30 czerwca 2025 r. Rejestracja jest możliwa przez cały ten okres.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).