23.09.24, 16:00
Aneta Zając twarzą kampanii Iladian 40+
Marka Iladian z portfolio Aflofarm Farmacja Polska, prowadzi kampanię reklamową skierowana do kobiet po 40. roku życia - żelu do higieny intymnej Iladian 40+.
Nowa kreacja miała swoją premierę w połowie sierpnia br., trafiając do największych stacji TV w Polsce. To pierwsza kreacja marki Iladian wpisująca się w lifestylowy charakter przekazu, która dodatkowo, do współpracy zaangażowała osobę publiczną. Twarzą kampanii została aktorka telewizyjna, Aneta Zając.
Prezentowana na ekranach kampania ma zasięg ogólnopolski i skupiona jest głównie wokół telewizji, radia oraz Internetu. Za kreację oraz produkcję reklamy Iladian 40+ odpowiada Aflofarm Farmacja Polska, muzykę do kreacji skomponował Rafał Żak, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze