25.09.24, 16:30

#AliorToMy. Kampania employer brandingową Alior Banku

Logo Alior Banku, fot.: materiały prasowe

Alior Bank ruszył z kampanią employer brandingową pod hasłem #AliorToMy. Działania promocyjne obejmujące nośniki outdoorowe, ruszyły w drugiej połowie września br. i będą realizowane w największych miastach Polski.

Kampania została zaplanowano do końca września br. W jej ramach wykorzystane zostaną nośniki outdoorowe w Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Sopocie, Szczecinie, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu i Łodzi.

Kreacje wykorzystane w kampanii zostały zaprojektowane w oparciu o wyniki ankiety przeprowadzonej wśród obecnych pracowników banku. Ich celem jest ukazanie autentycznych doświadczeń i wartości, które definiują kulturę organizacyjną firmy oraz oferowane przez nią możliwości rozwoju.

Kampania to przede wszystkim odzwierciedlenie naszych kluczowych wartości. Kreacje, które w niej wykorzystaliśmy, zostały opracowane na podstawie ankiet, dzięki czemu oddają prawdziwe doświadczenia i opinie osób tworzących firmę. Chcemy w ten sposób pokazać, że Alior Bank to nie tylko miejsce pracy, ale przestrzeń, w której każdy ma realną możliwość rozwoju, realizacji swoich ambicji oraz wniesienia istotnego wkładu w nasz wspólny sukces. Wierzymy, że to właśnie autentyczność i głos naszych pracowników stanowią naszą największą siłę” – mówi Aleksandra Kozłowska, Menedżer Zespołu Wizerunku Pracodawcy i CSR w Alior Banku.

Za stworzenie kreacji odpowiada agencja PZL. Zakup mediów został zrealizowany przez Sigma Bis.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).