25.09.24, 16:30

#AliorToMy. Kampania employer brandingową Alior Banku

Logo Alior Banku, fot.: materiały prasowe

Alior Bank ruszył z kampanią employer brandingową pod hasłem #AliorToMy. Działania promocyjne obejmujące nośniki outdoorowe, ruszyły w drugiej połowie września br. i będą realizowane w największych miastach Polski.

Kampania została zaplanowano do końca września br. W jej ramach wykorzystane zostaną nośniki outdoorowe w Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Sopocie, Szczecinie, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu i Łodzi.

Kreacje wykorzystane w kampanii zostały zaprojektowane w oparciu o wyniki ankiety przeprowadzonej wśród obecnych pracowników banku. Ich celem jest ukazanie autentycznych doświadczeń i wartości, które definiują kulturę organizacyjną firmy oraz oferowane przez nią możliwości rozwoju.

Kampania to przede wszystkim odzwierciedlenie naszych kluczowych wartości. Kreacje, które w niej wykorzystaliśmy, zostały opracowane na podstawie ankiet, dzięki czemu oddają prawdziwe doświadczenia i opinie osób tworzących firmę. Chcemy w ten sposób pokazać, że Alior Bank to nie tylko miejsce pracy, ale przestrzeń, w której każdy ma realną możliwość rozwoju, realizacji swoich ambicji oraz wniesienia istotnego wkładu w nasz wspólny sukces. Wierzymy, że to właśnie autentyczność i głos naszych pracowników stanowią naszą największą siłę” – mówi Aleksandra Kozłowska, Menedżer Zespołu Wizerunku Pracodawcy i CSR w Alior Banku.

Za stworzenie kreacji odpowiada agencja PZL. Zakup mediów został zrealizowany przez Sigma Bis.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 21:00
| reklama & PR |
Kierunek Kreatywny i Małachowski w zimowej kampanii kurtek
W grudniu 2024 roku wystartowała kolejna odsłona współpracy marki Małachowski z agencją reklamową Kierunek Kreatywny.
13.02.25, 20:00
| reklama & PR |
Nice To Fit You zachęca do celebrowania chwil w kampanii #SmakujKażdąChwilę
Nice To Fit You, firma działająca w branży cateringu dietetycznego, rozpoczęła nową platformę komunikacji oraz całoroczną kampanię pod hasłem #SmakujKażdąChwilę. W kampanii marka zwraca uwagę na znaczenie celebrowania codziennych chwil poprzez różnorodne smaki i świadome wybory, które oferuje w swoim asortymencie.
13.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Bank Millennium nowym członkiem IAB Polska
Bank Millennium dołączył do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, organizacji skupiającej ok. 250 firm działających w sektorze interaktywnym, technologicznym i reklamowym na polskim rynku.
13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.