25.09.24, 16:30
#AliorToMy. Kampania employer brandingową Alior Banku
Alior Bank ruszył z kampanią employer brandingową pod hasłem #AliorToMy. Działania promocyjne obejmujące nośniki outdoorowe, ruszyły w drugiej połowie września br. i będą realizowane w największych miastach Polski.
Kampania została zaplanowano do końca września br. W jej ramach wykorzystane zostaną nośniki outdoorowe w Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Sopocie, Szczecinie, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu i Łodzi.
Kreacje wykorzystane w kampanii zostały zaprojektowane w oparciu o wyniki ankiety przeprowadzonej wśród obecnych pracowników banku. Ich celem jest ukazanie autentycznych doświadczeń i wartości, które definiują kulturę organizacyjną firmy oraz oferowane przez nią możliwości rozwoju.
„Kampania to przede wszystkim odzwierciedlenie naszych kluczowych wartości. Kreacje, które w niej wykorzystaliśmy, zostały opracowane na podstawie ankiet, dzięki czemu oddają prawdziwe doświadczenia i opinie osób tworzących firmę. Chcemy w ten sposób pokazać, że Alior Bank to nie tylko miejsce pracy, ale przestrzeń, w której każdy ma realną możliwość rozwoju, realizacji swoich ambicji oraz wniesienia istotnego wkładu w nasz wspólny sukces. Wierzymy, że to właśnie autentyczność i głos naszych pracowników stanowią naszą największą siłę” – mówi Aleksandra Kozłowska, Menedżer Zespołu Wizerunku Pracodawcy i CSR w Alior Banku.
Za stworzenie kreacji odpowiada agencja PZL. Zakup mediów został zrealizowany przez Sigma Bis.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze