27.09.24, 09:30

Brad Pitt w kolejnej odsłonie kampanii marki De’Longhi. Aktor tym razem promuje ekspres Rivelia

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

Włoska marka ekspresów do kawy De`Longhi ruszyła z nową odsłoną globalnej kampanii “Perfetto 2.0””, której ambasadorem pozostaje Brad Pitt. Tym razem kampania skupia się na promocji ekspresu automatycznego Rivelia.

Perfetto 2.0 to kampania kontynuująca wizerunkową historię, którą marka rozpoczęła kilka lat temu. Ambasador marki Brad Pitt w spocie TV przemierza Toskanię, prezentując design i funkcjonalność ekspresu Rivelia. Główne hasło tegorocznej kampanii brzmi: "Zmieniaj ziarna kawy tak, jak lubisz", które ma podkreślać unikalną cechę ekspresu – możliwość wymiany pojemników na różne rodzaje kawy.

Najnowsza odsłona kampanii realizowana jest w digitalu (display, rich media, wideo), TV i DOOH. Za koordynację działań na polskim rynku odpowiada należąca do grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja Mediaplus, która zarządza wszystkimi aktywnościami mediowymi dla marki De’Longhi. W ramach modelu house of communication, Mediaplus w obszarach paid search, programmatic oraz paid social współpracuje ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube, natomiast z agencją Labcon relevant w zakresie działań rich media.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).