01.10.24, 06:30

Widzimy się u Ciebie! Szymon Majewski ambasadorem akcji Fundacji Polska Bezgotówkowa

KV kampanii z udziałem Szymona Majewskiego, fot.: materiały prasowe

Rozpoczęła się akcja „Widzimy się u Ciebie!” prowadzona na zlecenie Fundacji Polska Bezgotówkowa, którem celem jest zauważenie i docenienie małych firm. Działania mają na celu edukowanie i zachęcanie przedsiębiorców do przyjmowania płatności bezgotówkowych, po to, aby ich klienci mogli płacić, tak jak lubią.

Kampania „Widzimy się u Ciebie!” ruszyła 30 września i potrwa do 27 października br. Działania będą realizowane w szeroko zasięgowych mediach obejmując, m.in. telewizję, radio, prasę i internet. Głównymi bohaterami kampanii reklamowej są polscy przedsiębiorcy – beneficjenci Programu Polska Bezgotówkowa. Partnerami akcji są Visa i Mastercard.

Jako ambasador akcji „Widzimy się u Ciebie!” Szymon Majewski już kwiaciarnię Rustykalnie w Kaliszu, Barber Shop Flis w Grodzisku Mazowieckim oraz hiszpański Salud Tapas Bar w Białymstoku. Pomagał właścicielom w ich codziennych zadaniach, spotykał się z klientami i poznawał codzienne wyzwania przedsiębiorców. Materiały i relacje z tych wizyt można zobaczyć na kanale Youtube Fundacji oraz na stronie akcji. Ambasador akcji odwiedzi również przedsiębiorcę, który zwycięży w konkursie „Widzimy się u Ciebie!”. Aby wziąć w nim udział przedsiębiorca musi zdecydować się na bezpłatny terminal płatniczy z Programu Polska Bezgotówkowa w trakcie trwania konkursu oraz wypełnić formularz konkursowy i odpowiedzieć na pytanie „Dlaczego właśnie u Ciebie powinien pojawić się Szymon Majewski?”. Ambasador odwiedzi lokal przedsiębiorcy, który nadeśle najbardziej kreatywną i przekonującą odpowiedź oraz pomoże mu w prowadzeniu biznesu i lokalnej promocji.

Akcja „Widzimy się u Ciebie!” będzie promowana w Radio Zet oraz TOK FM, w Internecie, a także w prasie ogólnopolskiej, regionalnej i lokalnej. Kampania zostanie zaprezentowana również w 115 kanałach TV, uwzględniając największe stacje główne (Polsat, TVN, TVN24, Polsat News, TTV, TV4, TV6, TVN7) jak również dobrze dopasowane do grupy docelowej stacje tematyczne o zróżnicowanym profilu widza. Komunikacja TV dodatkowo wzmocniona jest kampanią na wiodących serwisach VoD, Polsat Box Go oraz Player. Wykorzystano również nowatorskie rozwiązanie AdvancedTV polegające na emisji spotów do precyzyjnie określonej grupy przedsiębiorców na urządzeniach SmartTV. Działania online obejmą dopasowany mix kanałów oraz formatów reklamowych, wykorzystujący zarówno powierzchnie najpopularniejszych serwisów społecznościowych, jak również branżowe i tematyczne powierzchnie reklamowe wśród portali i stron biznesowych.

Kto odpowiada za kampanię?

Kampania marketingowa została przygotowana przez Fundację Polska Bezgotówkowa we współpracy z agencjami: They.pl oraz Wavemaker. Za działania komunikacyjne odpowiada agencja Solski Communications.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).