09.10.24, 12:48

50 lat i zawsze w smak! Jubileuszowa kampania Rolmlecz

KV kampanii marki Rolmlecz, fot.: materiały prasowe

Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach. Kampania „50 lat i zawsze w smak!” ma na celu nie tylko przypomnienie legendy, jaką stał się serek z krówką, ale również przybliżenie go młodszemu pokoleniu. Jubileuszowa kampania stanowi kolejny etap współpracy marki Rolmlecz z agencjami oS3 i ONE House.

W jubileuszowej kampanii marki Rolmlecz, serek zabiera odbiorców w sentymentalną podróż przez dekady – od lat 70. aż po współczesność. Kampania skierowana jest zarówno do tych, którzy pamiętają Rolmlecz z dzieciństwa, jak i do tych, którzy dopiero go odkrywają.

Ta kampania to dla nas wyjątkowy projekt. Jubileusz 50-lecia marki, która towarzyszyła Polakom w wielu wyjątkowych chwilach, to nie tylko czas celebracji, ale także okazja, by przypomnieć sobie najcenniejsze wspomnienia. Chcemy, aby zarówno nasi wieloletni klienci, jak i nowe pokolenia odkryli ten smak na nowo” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu w SM Mlekpol.

Aby dotrzeć do szerokiego grona fanów serka z krówką, kampania obejmuje nie tylko media ATL (w tym telewizję), ale również szeroko zasięgowy digital oraz platformy VOD. Kreacja ma przyciągać uwagę swoją niebanalnością i humorem, a dodatkowe zaangażowanie mają zapewnić interaktywne posty w mediach społecznościowych oraz ogólnopolski konkurs online, stworzony specjalnie z okazji 50-lecia. Konkurs umożliwia uczestnikom zdobycie nagród, ale przede wszystkim ma angażować ich w zabawę równie pysznie, jak kultowy serek z krówką.

Zależało nam na stworzeniu kampanii, która będzie angażująca i sentymentalna, a zarazem dynamiczna i dopasowana do współczesnych realiów konsumpcji mediów. Stąd decyzja o tak szerokim wykorzystaniu digitalu, który doskonale uzupełnia działania w mediach tradycyjnych” – wyjaśnia Monika Sokołowska, CEO oS3.

Całość działań reklamowych – od koncepcji strategicznej po kreację i planowanie mediów – realizowana jest przez Grupę ONE House. Agencja oS3 odpowiada za opracowanie strategii, ideę kreatywną oraz nadzór nad produkcją materiałów, podczas gdy ONE House zajmuje się planowaniem i zakupem mediów. Synergia wynikająca z kompleksowej obsługi w ramach jednej grupy reklamowej pozwala na efektywne wykorzystanie budżetów oraz maksymalizację zasięgów kampanii.

Za produkcję spotów reklamowych odpowiada studio Graffiti Films, a reżyserem jest Armin Kurasz. Za nadzór nad projektem po stronie klienta odpowiada Aneta Wysocka-Wejda, Zastępca Kierownika Działu Marketingu w SM Mlekpol. Po stronie agencji oS3 projekt realizują: kreacja: Marta Hermanowicz (Creative Director), Paweł Pyzik (Senior Art Director), Natalia Gregorowicz (Copywriter); social media: Juliusz Korwin (Social Media Director), Hanna Machnicka, Małgorzata Kowalkowska (Team Social Media); obsługa klienta: Luiza Szymańczak (Account Supervisor). Po stronie agencji ONE House za projekt odpowiadają: strategia mediowa: Andrzej Charyta (Communications Manager); zakup mediów offline: Katarzyna Krzyżaniak (Senior Communications Planner Buyer); zakup mediów online: Jan Badziąg (Senior Programmatic Specialist), Ewa Strąk (SEM & Paid Social Specialist); obsługa klienta: Krzysztof Sukiennik (Communications Director).

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).
03.04.25, 17:42
| reklama & PR » informacje
Continental dołącza do grona klientów Walk PR
Na początku kwietnia br., do grona klientów Walk PR dołączył producent opon Continental.  
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.