16.10.24, 20:00
SMAKuj życie z Eduscho. Jesienna kampanii marketingowej marki
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu br. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała jesienną odsłonę komunikacji marketingowej w której skupia się na smaku i chce buduje skojarzenia z chwilami radości i wytchnienia. Wielokanałowe działania mają inspirować konsumentów do codziennego „SMAKowania życia”.
Kawa Eduscho w działaniach marketingowych zachęca do porzucenia choć na krótką chwilę codziennych zmartwień i rozsmakowania się w tym, co dobre. Nadrzędny przekaz trwającej do końca listopada kampanii opiera się na przesłaniu: "Zwolnij, smakuj życie – ono smakuje tak dobrze, jak nasze produkty". To zaproszenie do celebrowania małych chwil. A Eduscho – jak przekonują twórcy kampanii – to ten element codzienności, który gwarantuje zarówno doskonały smak, jak i relaks, tak potrzebny w codziennej bieganinie.
Marka stawia na kontekstowe, dopasowane do lokalizacji przekazy oraz barwy dodające kolorytu niekiedy szarym, jesiennym przestrzeniom miejskim. „Eduscho to po prostu dobra kawa w dobrej cenie. W jesienniej kampanii nie rezygnujemy z tego przesłania. Tym razem chcemy jednak dodatkowo podkreślić, że życie - bez względu na porę roku - należy SMAKować. Jesienią dni są coraz krótsze, a my mamy coraz więcej do zrobienia. Dlatego w komunikacji zachęcamy do zwolnienia i rozkoszowania się smakiem i aromatem naszych kaw z portfolio Eduscho” – mówi Izabela Brzozowska, Senior Brand Manager Coffee & RTD PL w Tchibo Warszawa.
Kampania realizowana jest wielokanałowo. Zaplanowano działania marki w telewizji, digitalu, outdoorze, a także prasie branżowej. Nie zabraknie także akcji BTL, takich jak m.in. samplingi, degustacje i kreacje POS. Projekty zostały dostosowane do specyfiki poszczególnych nośników i ich lokalizacji. I tak, Eduscho w Krakowie "smakuje, jak spacer po rynku", w Warszawie „jak spacer nad Wisłą”, zaś w Poznaniu, jak „odpoczynek na Malcie”.
Kampania w digitalu również wykorzystuje kontekstowe podejście. W reklamach display pojawiają się hasła takie jak "Smakuje jak dobre wiadomości" oraz "Smakuje jak dobry serial wieczorem". Te przekazy mają na celu powiązanie przyjemności picia kawy Eduscho z codziennymi, pozytywnymi doświadczeniami konsumentów.
Dodatkowo do odbiorców w całej Polsce skierowane zostaną również hasła odwołujące się do codziennych chwil relaksu: "Smakuje, jak piątek po południu", "Smakuje, jak słoneczny dzień" czy "Smakuje, jak powolny poranek”.
Jesienna odsłona Eduscho jest realizowana we współpracy z agencjami: DDB (kreacja), GoldenSubmarine (social media), 24/7Communication (PR) oraz OMD (zakup mediów).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze