18.10.24, 07:45

Orange w kampanii zwraca uwagę na cyberzagrożenie

Logo Orange, fot.: materiały prasowe

Trwa kolejna odsłona kampanii Orange dla Firm dla małych i średnich przedsiębiorstw, którą w ramach platformy „Orange tu jest” przygotował Havas Creative Network.

Orange w najnowszej kampanii zwraca uwagę na cyberzagrożenia, które czyhają na przedsiębiorców i ich firmy. Niepozorne wiadomości, powiadomienia czy SMS-y to tylko część niebezpieczeństw, na które są narażeni właściciele przedsiębiorstw. Mimo zachowania środków ostrożności każda z osób może paść ofiarą ataków w sieci. Współczesne cyberataki mogą oznaczać utratę cennych danych, poważne straty finansowe, problemy z opłacaniem faktur czy wypłatą pensji pracownikom. Przyjęcie proaktywnego podejścia, czyli zapobieganie cyberatakom, jest kluczowe. Kampania prezentuje CyberTarczę i ekspertów Orange, którzy pomagają swoim klientom i ich firmom zabezpieczyć biznesy, które mogą funkcjonować nieprzerwanie mimo ataków.

Za strategię, kreację oraz nadzór nad produkcją kampanii odpowiada agencja Havas Warsaw. Value Media realizowała zakup mediów, za produkcję odpowiadała Papaya Films, za postprodukcję Orka, a realizację dźwięku obsługiwał Lunapark. Kampania obejmuje spot 30’’ TV, spot radiowy 30’’, POS, digital.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).