23.10.24, 18:30

Bocian Tymbek bohaterem kampanii marki Tymbark

Strona internetowa marki Tymbark, fot.: materiały prasowe

Tymbark to marka z ponad 90-letnią tradycją, która od początku istnienia niezmiennie związana jest z malowniczą miejscowością o tej samej nazwie, położoną w Małopolsce u podnóża Beskidu Wyspowego. To właśnie tutaj od lat funkcjonuje pierwszy zakład produkcyjny marki, w którym prawie 30 lat temu pojawił się niezwykły mieszkaniec – Bocian Biały. Ptak, który osiedlił się na kominie jednego z budynków fabryki, przez lata stał się lokalnym symbolem Tymbarku.

Marka Tymbark istnieje od 1936 r., produkując soki i napoje. W miejscowości Tymbark nieprzerwanie działa zakład produkcyjny i to tu powstały pierwsze kapsle z hasełkamik. Zakład i siedziba marki Tymbark zlokalizowane są w sercu Beskidu Wyspowego. Na terenie tymbarskiego zakładu w 1998 r. swoje gniazdo założył bocian. Ten wyjątkowy mieszkaniec zakładu, nazywany przez mieszkańców Tymbkiem, przez lata stał się lokalnym symbolem marki.

To dlatego, gdy marka zdecydowała się na inwestycje i rozbudowę zakładu, zatroszczyła się także o los swojego mieszkańca. W 2023 r., w sezonie zimowym, gdy gniazda bocianie są puste, wspólnie z ornitologiem zorganizowała profesjonalne przeniesienie gniazda, w nowe, bezpieczne miejsce na terenie zakładu tak, by powracający bocian z łatwością znalazł swój dom. Inicjatywa zakończyła się sukcesem, ponieważ wiosną, gdy bociania para dotarła do Tymbarku, zadomowiła się w gnieździe na cały sezon.

W najnowszej kampanii marka postanowiła oddać głos właśnie bocianowi, czyniąc ze swojego skrzydlatego mieszkańca przewodnika po malowniczej miejscowości swojego pochodzenia. W wizerunkowych spotach świat widziany jest oczami powracającego do domu bociana, który niesie przesłanie o tym, jak mimo upływu czasu, rozwoju, nowych inwestycji i technologii niezmiennie ważny jest powrót do korzeni i natury.

„Marka Tymbark nieustannie się rozwija, łącząc tradycję z nowoczesnością” – mówi Dorota Liszka, menadżer ds. komunikacji korporacyjnej w firmie Maspex Wadowice. „Nawet w obliczu podejmowanych inwestycji i szerokiej, europejskiej skali działalności, nie zapominamy o lokalności i miejscu, z którego się wywodzimy. To dlatego w naszej najnowszej kampanii wizerunkowej oddajemy głos bocianowi, który od prawie 30 lat przylatuje do naszego zakładu w Tymbarku, co symbolizuje nasz związek z tradycją i miejscowym otoczeniem zlokalizowanym w sercu natury” – dodaje Liszka.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada agencja Brainbox. Kampanie dla marki Tymbark planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Grupy Maspex, a wyreżyserował Filip Berendt. Muzykę skomponowali Jakub i Anna Galińscy. Postprodukcją zajęło się studio Xantus, udźwiękowieniem studio Juice. Stronę internetową przygotowała agencja marketingowa Yoho.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.