23.10.24, 18:30
Bocian Tymbek bohaterem kampanii marki Tymbark
Tymbark to marka z ponad 90-letnią tradycją, która od początku istnienia niezmiennie związana jest z malowniczą miejscowością o tej samej nazwie, położoną w Małopolsce u podnóża Beskidu Wyspowego. To właśnie tutaj od lat funkcjonuje pierwszy zakład produkcyjny marki, w którym prawie 30 lat temu pojawił się niezwykły mieszkaniec – Bocian Biały. Ptak, który osiedlił się na kominie jednego z budynków fabryki, przez lata stał się lokalnym symbolem Tymbarku.
Marka Tymbark istnieje od 1936 r., produkując soki i napoje. W miejscowości Tymbark nieprzerwanie działa zakład produkcyjny i to tu powstały pierwsze kapsle z hasełkamik. Zakład i siedziba marki Tymbark zlokalizowane są w sercu Beskidu Wyspowego. Na terenie tymbarskiego zakładu w 1998 r. swoje gniazdo założył bocian. Ten wyjątkowy mieszkaniec zakładu, nazywany przez mieszkańców Tymbkiem, przez lata stał się lokalnym symbolem marki.
To dlatego, gdy marka zdecydowała się na inwestycje i rozbudowę zakładu, zatroszczyła się także o los swojego mieszkańca. W 2023 r., w sezonie zimowym, gdy gniazda bocianie są puste, wspólnie z ornitologiem zorganizowała profesjonalne przeniesienie gniazda, w nowe, bezpieczne miejsce na terenie zakładu tak, by powracający bocian z łatwością znalazł swój dom. Inicjatywa zakończyła się sukcesem, ponieważ wiosną, gdy bociania para dotarła do Tymbarku, zadomowiła się w gnieździe na cały sezon.
W najnowszej kampanii marka postanowiła oddać głos właśnie bocianowi, czyniąc ze swojego skrzydlatego mieszkańca przewodnika po malowniczej miejscowości swojego pochodzenia. W wizerunkowych spotach świat widziany jest oczami powracającego do domu bociana, który niesie przesłanie o tym, jak mimo upływu czasu, rozwoju, nowych inwestycji i technologii niezmiennie ważny jest powrót do korzeni i natury.
„Marka Tymbark nieustannie się rozwija, łącząc tradycję z nowoczesnością” – mówi Dorota Liszka, menadżer ds. komunikacji korporacyjnej w firmie Maspex Wadowice. „Nawet w obliczu podejmowanych inwestycji i szerokiej, europejskiej skali działalności, nie zapominamy o lokalności i miejscu, z którego się wywodzimy. To dlatego w naszej najnowszej kampanii wizerunkowej oddajemy głos bocianowi, który od prawie 30 lat przylatuje do naszego zakładu w Tymbarku, co symbolizuje nasz związek z tradycją i miejscowym otoczeniem zlokalizowanym w sercu natury” – dodaje Liszka.
Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada agencja Brainbox. Kampanie dla marki Tymbark planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Grupy Maspex, a wyreżyserował Filip Berendt. Muzykę skomponowali Jakub i Anna Galińscy. Postprodukcją zajęło się studio Xantus, udźwiękowieniem studio Juice. Stronę internetową przygotowała agencja marketingowa Yoho.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze