02.11.24, 08:00

Ruszyła #NieDajSięWymazać. Kampania społeczna Wojewody Mazowieckiego

Kampania #NieDajSięWymazać, fot.: materiały prasowe

Martyna Wojciechowska, Angelika Szymańska, Karolina Witaszek, Agata Młynarska oraz Łukasz Gikiewicz wzięli udział w kampanii społecznej #NieDajSięWymazać, realizowanej przez Wojewodę Mazowieckiego we współpracy z Mazowieckim Kuratorem Oświaty, Fundacją UNAWEZA i projektem MŁODE GŁOWY, przy wsparciu agencji oLIVE media.

Celem akcji jest zwiększenie świadomości młodzieży, ich rodziców oraz nauczycieli, na temat zagrożeń związanych z uzależnieniami wśród nieletnich. W ramach kampanii powstał spot, który ma podkreślać, że młodzi ludzie mają przed sobą wiele możliwości i marzeń, a uzależnienia mogą odebrać im szansę na ich realizację. Jeszcze przed premierą dziennikarka Agata Młynarska oraz oraz piłkarz Łukasz Gikiewicz nagrali apel do młodego pokolenia, zachęcając ich do unikania używek i nie pozwolania na „wymazanie” swojej przyszłości, wzmacniając przekaz kampanii przed jej oficjalnym startem.

#NieDajSięWymazać to kampania stworzona z myślą o tym, aby pokazać, jak unikać uzależnień i jak podejmować świadome decyzje, które zapobiegają sięganiu po substancje odurzające” – mówi Mariusz Frankowski, Wojewoda Mazowiecki. „Jesteśmy dumni, że do inicjatywy dołączyły tak znane osoby. Ich wsparcie pomoże nam dotrzeć z przekazem do szerokiego grona odbiorców” - dodaje Mariusz Wojewoda.

W spocie wzięły udział takie osobistości jak Martyna Wojciechowska, prezeska Fundacji UNAWEZA i inicjatorka projektu MŁODE GŁOWY, Angelika Szymańska – lekarka i influencerka znana jako Gini.Gina (193 tys. obserwujących na Instagramie) oraz Karolina Witaszek, TikTokerka (1,7 mln obserwatorów) działająca pod pseudonimem Bijonsi, która zagrała główną rolę uczennicy.

Promocja materiału edukacyjnego odbędzie się na Instagramie, Facebooku oraz YouTube Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego. W ramach kampanii został utworzony profil na TikToku, który pozwoli skutecznie dotrzeć do młodych osób, stanowiących większość użytkowników tej aplikacji. Działania te wspierane są przez kampanię performance marketingową, aby dotrzeć do jak największej liczby odbiorców na terenie województwa mazowieckiego i zwiększyć ich świadomość na temat zagrożeń związanych z uzależnieniami. Plakat oraz spot kampanii będą również wyświetlane na dworcach Polskich Kolei Państwowych w całym kraju.

Nie tylko dla nastolatków

Problem uzależnień wśród młodzieży jest powszechny, dlatego wiedza na temat walki z tym zagrożeniem powinna być dostępna nie tylko dla nastolatków, ale także dla ich rodziców i nauczycieli. W ramach akcji został przeprowadzony również wywiad, w którym psychoterapeuta Robert Rutkowski oraz dziennikarz Robert Feluś podejmują temat uzależnień, stojących za nimi wyzwań i presji społecznej, z którą mierzy się młodzież. Materiały będą przekazywane do szkół, jako narzędzie dla nauczycieli i wychowawców wzmacniające kompetencję i wiedzę - o tym, jak rozmawiać i na co zwracać uwagę w codziennym kontakcie z młodymi ludźmi oraz jak rozpoznać niepokojące sygnały i zapobiegać uzależnieniom.

Za realizację całej kampanii odpowiedzialna jest agencja oLIVE media. Kampania #NieDajSięWymazać rozpoczęła się 28 października konferencją prasową w urzędzie Wojewody Mazowieckiego i potrwa do 18 listopada 2024 r. Partnerami kampanii są Polskie Koleje Państwowe S.A. oraz portal Strefa Edukacji.

Komentarze

Powiązane

04.12.24, 10:08
| reklama & PR » ludzie
Rafał Szafraniec dołączył do Value Media
Do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, a także pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem.
04.12.24, 09:31
| reklama & PR » informacje
OBTK wesprze MAKRO Polska w komunikacji projektu Szef dla Młodych Talentów
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła obsługę firmy MAKRO Polska, obejmującą kompleksową obsługę mediów społecznościowych w ramach programu „Szef dla Młodych Talentów”.
03.12.24, 17:45
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro reklamy Grupy Eurozet już z nową strukturą
Grupa Eurozet finalizuje zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.
03.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Bielenia, Rozbicki i Hołdys w kampanii Strzel kasą na zwierzaki
2 grudnia br. wystartowała kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ.
03.12.24, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Paweł Bednarz nowym dyrektorem PR w Alior Banku
Na początku listopada br., stanowisko dyrektora działu PR w Alior Banku objął Paweł Bednarz, ekspert z blisko 17-letnim doświadczeniem w mediach i komunikacji. Wcześniej pracował jako dziennikarz, ekspert ds. komunikacji oraz konsultant medialny.
02.12.24, 23:09
| reklama & PR » informacje
Pssst, poświętuj trochę. Świąteczna kampania Pepsi
Ruszyła kampania świąteczna Pepsi pod hasłem „Pssst, poświętuj trochę”, w której marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym aktywacje konsumenckie oraz konkurs.
02.12.24, 21:13
| reklama & PR » informacje
Dawanie jest najlepszym prezentem. Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości
Rozpoczęła się świąteczna kampania Milka, która ma zachęcać wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.
02.12.24, 19:33
| reklama & PR » ludzie
Bartosz Malina dołączył do dentsu Polska
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI.
02.12.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Marki SEAT i CUPRA w wyniku przetargu wybierają 24/7Communication
W wyniku przetargu, marki SEAT i CUPRA rozpoczęły współpracę z agencją 24/7Communication. 
01.12.24, 21:56
| reklama & PR » informacje
Najnowszy raport Elephate o źródłach ruchu na stronach polskich firm SaaS
Agencja Elephate zaprezentowała nowy raport „Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS” edycja 2024. Publikacja powstała na podstawie analizy danych 371 stron internetowych firm działających w modelu Software as a Service (SaaS) z 40 różnych branż. Celem raportu jest szczegółowe przyjrzenie się źródłom ruchu oraz ukazanie trendów marketingu cyfrowego w polskim sektorze SaaS. Pod patronatem portalmedialny.pl. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.