02.11.24, 08:00

Ruszyła #NieDajSięWymazać. Kampania społeczna Wojewody Mazowieckiego

Kampania #NieDajSięWymazać, fot.: materiały prasowe

Martyna Wojciechowska, Angelika Szymańska, Karolina Witaszek, Agata Młynarska oraz Łukasz Gikiewicz wzięli udział w kampanii społecznej #NieDajSięWymazać, realizowanej przez Wojewodę Mazowieckiego we współpracy z Mazowieckim Kuratorem Oświaty, Fundacją UNAWEZA i projektem MŁODE GŁOWY, przy wsparciu agencji oLIVE media.

Celem akcji jest zwiększenie świadomości młodzieży, ich rodziców oraz nauczycieli, na temat zagrożeń związanych z uzależnieniami wśród nieletnich. W ramach kampanii powstał spot, który ma podkreślać, że młodzi ludzie mają przed sobą wiele możliwości i marzeń, a uzależnienia mogą odebrać im szansę na ich realizację. Jeszcze przed premierą dziennikarka Agata Młynarska oraz oraz piłkarz Łukasz Gikiewicz nagrali apel do młodego pokolenia, zachęcając ich do unikania używek i nie pozwolania na „wymazanie” swojej przyszłości, wzmacniając przekaz kampanii przed jej oficjalnym startem.

#NieDajSięWymazać to kampania stworzona z myślą o tym, aby pokazać, jak unikać uzależnień i jak podejmować świadome decyzje, które zapobiegają sięganiu po substancje odurzające” – mówi Mariusz Frankowski, Wojewoda Mazowiecki. „Jesteśmy dumni, że do inicjatywy dołączyły tak znane osoby. Ich wsparcie pomoże nam dotrzeć z przekazem do szerokiego grona odbiorców” - dodaje Mariusz Wojewoda.

W spocie wzięły udział takie osobistości jak Martyna Wojciechowska, prezeska Fundacji UNAWEZA i inicjatorka projektu MŁODE GŁOWY, Angelika Szymańska – lekarka i influencerka znana jako Gini.Gina (193 tys. obserwujących na Instagramie) oraz Karolina Witaszek, TikTokerka (1,7 mln obserwatorów) działająca pod pseudonimem Bijonsi, która zagrała główną rolę uczennicy.

Promocja materiału edukacyjnego odbędzie się na Instagramie, Facebooku oraz YouTube Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego. W ramach kampanii został utworzony profil na TikToku, który pozwoli skutecznie dotrzeć do młodych osób, stanowiących większość użytkowników tej aplikacji. Działania te wspierane są przez kampanię performance marketingową, aby dotrzeć do jak największej liczby odbiorców na terenie województwa mazowieckiego i zwiększyć ich świadomość na temat zagrożeń związanych z uzależnieniami. Plakat oraz spot kampanii będą również wyświetlane na dworcach Polskich Kolei Państwowych w całym kraju.

Nie tylko dla nastolatków

Problem uzależnień wśród młodzieży jest powszechny, dlatego wiedza na temat walki z tym zagrożeniem powinna być dostępna nie tylko dla nastolatków, ale także dla ich rodziców i nauczycieli. W ramach akcji został przeprowadzony również wywiad, w którym psychoterapeuta Robert Rutkowski oraz dziennikarz Robert Feluś podejmują temat uzależnień, stojących za nimi wyzwań i presji społecznej, z którą mierzy się młodzież. Materiały będą przekazywane do szkół, jako narzędzie dla nauczycieli i wychowawców wzmacniające kompetencję i wiedzę - o tym, jak rozmawiać i na co zwracać uwagę w codziennym kontakcie z młodymi ludźmi oraz jak rozpoznać niepokojące sygnały i zapobiegać uzależnieniom.

Za realizację całej kampanii odpowiedzialna jest agencja oLIVE media. Kampania #NieDajSięWymazać rozpoczęła się 28 października konferencją prasową w urzędzie Wojewody Mazowieckiego i potrwa do 18 listopada 2024 r. Partnerami kampanii są Polskie Koleje Państwowe S.A. oraz portal Strefa Edukacji.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).