03.11.24, 08:00
Superbohaterowie z Universum Marvela powrócili na opakowania Coca-Coli
Coca-Cola kontynuuje współpracę z The Walt Disney Company i wprowadza limitowaną edycję produktów z podobiznami postaci ze świata Marvela. Na puszkach napoju znaleźli się Deadpool i Daredevil, a na opakowaniach wariantu bez cukru Czarna Wdowa i Kapitan Ameryka.
Wspólna historia Coca-Cola i The Walt Disney Company trwa już ponad 60 lat. Aktualna kampania wykorzystuje zarówno dziedzictwo obu marek, jak i nowoczesne technologie. Na odbiorców czekają atrakcje, takie jak podróż do świata rozszerzonej rzeczywistości (AR) oraz liczne nagrody.
Superbohaterowie wychodzą z komiksów by przypomnieć, że do przełamania codziennej monotonii czasami potrzebujemy dodatkowej siły. Po zeskanowaniu kodu QR z opakowań limitowanej edycji, na konsumentów czeka doświadczenie AR, w ramach którego zostaną przeniesieni do świata Marvela, a na terenie czterech miast w Polsce – Warszawy, Gdańska, Poznania i Łodzi – mogą spotkać swoich bohaterów na tajemniczych muralach. Dla fanów, którzy zrobią sobie z nimi zdjęcie odpowiadające na zadanie konkursowe przewidziane są w aplikacji Coca-Cola nagrody (wycieczka Disney Cruise Line dla czterech osób oraz vouchery do sklepu EMP).
Dodatkowo, przygotowano również loterię, w której do wygrania są m.in. Marvel Unique Fan Experience w Disneyland Paris, wycieczka do w Disneyland Paris, a także Smartwatche Garmin, vouchery do Pixel-Shop.pl oraz gadżety sygnowane współpracą. Aby wziąć udział, trzeba kupić napój Coca Cola, zachować paragon, a następnie wymienić w aplikacji Coca-Cola kody spod nakrętek oraz zawleczek na tokeny i wybrać nagrodę, o którą chce się zagrać. Obie promocje trwają do 31 października 2024 r.
Kampania swoim zakresem obejmuje reklamę TV, nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, non-standardy oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje, m.in. z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication.
Komentarze