03.11.24, 08:00

Superbohaterowie z Universum Marvela powrócili na opakowania Coca-Coli

Superbohaterowie z Universum Marvela powrócili na opakowania Coca-Coli, fot.: materiały prasowe

Coca-Cola kontynuuje współpracę z The Walt Disney Company i wprowadza limitowaną edycję produktów z podobiznami postaci ze świata Marvela. Na puszkach napoju znaleźli się Deadpool i Daredevil, a na opakowaniach wariantu bez cukru Czarna Wdowa i Kapitan Ameryka.

Wspólna historia Coca-Cola i The Walt Disney Company trwa już ponad 60 lat. Aktualna kampania wykorzystuje zarówno dziedzictwo obu marek, jak i nowoczesne technologie. Na odbiorców czekają atrakcje, takie jak podróż do świata rozszerzonej rzeczywistości (AR) oraz liczne nagrody.

Superbohaterowie wychodzą z komiksów by przypomnieć, że do przełamania codziennej monotonii czasami potrzebujemy dodatkowej siły. Po zeskanowaniu kodu QR z opakowań limitowanej edycji, na konsumentów czeka doświadczenie AR, w ramach którego zostaną przeniesieni do świata Marvela, a na terenie czterech miast w Polsce – Warszawy, Gdańska, Poznania i Łodzi – mogą spotkać swoich bohaterów na tajemniczych muralach. Dla fanów, którzy zrobią sobie z nimi zdjęcie odpowiadające na zadanie konkursowe przewidziane są w aplikacji Coca-Cola nagrody (wycieczka Disney Cruise Line dla czterech osób oraz vouchery do sklepu EMP).

Dodatkowo, przygotowano również loterię, w której do wygrania są m.in. Marvel Unique Fan Experience w Disneyland Paris, wycieczka do w Disneyland Paris, a także Smartwatche Garmin, vouchery do Pixel-Shop.pl oraz gadżety sygnowane współpracą. Aby wziąć udział, trzeba kupić napój Coca Cola, zachować paragon, a następnie wymienić w aplikacji Coca-Cola kody spod nakrętek oraz zawleczek na tokeny i wybrać nagrodę, o którą chce się zagrać. Obie promocje trwają do 31 października 2024 r.

Kampania swoim zakresem obejmuje reklamę TV, nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, non-standardy oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje, m.in. z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).