04.11.24, 10:57

Kolej przejść na TY. Wojciech Mann i Jimek ambasadorami marki Tyskie

Kolej przejść na TY. Mann i Jimek ambasadorami marki Tyskie, fot.: materiały prasowe

Tyskie startuje z nową kampanią pod hasłem „Kolej przejść na TY”, która ma podkreślać, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Nowymi ambasadorami marki zostali Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski. Wraz z kampanią startuje konkurs, w którym do wygrania są zaproszenia na przejazd zimowym pociągiem Tyskie.

Nowa kampania marki Tyskie ma promować bliskość i autentyczne relacje. Zimową odsłonę kampanii Tyskie promuje duet: Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski. Ich obecność w spotach reklamowych ma wzmocnić przekaz marki, promując ideę "przechodzenia na TY".

Wojciech Mann to postać, która od dekad towarzyszy Polakom, swoim poczuciem humoru i dystansem łączy pokolenia i różne grupy społeczne. Z kolei Jimek, jako artysta młodszej generacji doskonale rozumie potrzebę autentyczności i wspólnoty w dzisiejszym świecie. Obaj spotykają się, by pokazać, że zawsze jest dobra okazja, by przejść na TY, w najbardziej naturalny i spontaniczny sposób” – mówi Wojciech Szerszeń, brand manager Tyskie.

Warszawa, Poznań i Tychy - z tych lokacji, kolejno w dniach od 11 do 13 grudnia będzie ruszać niepowtarzalny wehikuł do przechodzenia na TY. W konkursie można wygrać podwójne zaproszenie na wybrany przejazd ze stacji początkowej i z powrotem. Zwycięzcy staną się pasażerami podróży Tyskim pociągiem. Na pasażerów czeka, m.in. wagon z unikatowym wnętrzem inspirowanym prawie 400-letnią historią Tyskich Browarów, skąd wywodzi się marka Tyskie.

Klient, który chce wziąć udział w konkursie, musi kupić dowolny wariant piwa Tyskie, zarejestrować dowód zakupu na stronie akcji i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Konkurs przeznaczony jest wyłącznie dla pełnoletnich. Laureat biletu oraz osoba towarzysząca muszą mieć ukończone 18 lat. Konkurs trwa do 8 grudnia 2024 r.

Za koncepcję kampanii odpowiada agencja – Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Zuza Krajewska. Za produkcję odpowiada zespół Moon films, postprodukcję – Televisor, udźwiękowienie – Juicem, a za planowanie mediów – agencja mediowa Zenith. Z kolei za koordynację konkursu odpowiada Afekt, a za projekt opakowań BNA.

Komentarze

Powiązane

04.12.24, 10:08
| reklama & PR » ludzie
Rafał Szafraniec dołączył do Value Media
Do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, a także pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem.
04.12.24, 09:31
| reklama & PR » informacje
OBTK wesprze MAKRO Polska w komunikacji projektu Szef dla Młodych Talentów
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła obsługę firmy MAKRO Polska, obejmującą kompleksową obsługę mediów społecznościowych w ramach programu „Szef dla Młodych Talentów”.
03.12.24, 17:45
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro reklamy Grupy Eurozet już z nową strukturą
Grupa Eurozet finalizuje zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.
03.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Bielenia, Rozbicki i Hołdys w kampanii Strzel kasą na zwierzaki
2 grudnia br. wystartowała kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ.
03.12.24, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Paweł Bednarz nowym dyrektorem PR w Alior Banku
Na początku listopada br., stanowisko dyrektora działu PR w Alior Banku objął Paweł Bednarz, ekspert z blisko 17-letnim doświadczeniem w mediach i komunikacji. Wcześniej pracował jako dziennikarz, ekspert ds. komunikacji oraz konsultant medialny.
02.12.24, 23:09
| reklama & PR » informacje
Pssst, poświętuj trochę. Świąteczna kampania Pepsi
Ruszyła kampania świąteczna Pepsi pod hasłem „Pssst, poświętuj trochę”, w której marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym aktywacje konsumenckie oraz konkurs.
02.12.24, 21:13
| reklama & PR » informacje
Dawanie jest najlepszym prezentem. Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości
Rozpoczęła się świąteczna kampania Milka, która ma zachęcać wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.
02.12.24, 19:33
| reklama & PR » ludzie
Bartosz Malina dołączył do dentsu Polska
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI.
02.12.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Marki SEAT i CUPRA w wyniku przetargu wybierają 24/7Communication
W wyniku przetargu, marki SEAT i CUPRA rozpoczęły współpracę z agencją 24/7Communication. 
01.12.24, 21:56
| reklama & PR » informacje
Najnowszy raport Elephate o źródłach ruchu na stronach polskich firm SaaS
Agencja Elephate zaprezentowała nowy raport „Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS” edycja 2024. Publikacja powstała na podstawie analizy danych 371 stron internetowych firm działających w modelu Software as a Service (SaaS) z 40 różnych branż. Celem raportu jest szczegółowe przyjrzenie się źródłom ruchu oraz ukazanie trendów marketingu cyfrowego w polskim sektorze SaaS. Pod patronatem portalmedialny.pl. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.