13.11.24, 10:39
#NieKupujWynajmuj. Kampania marketingowa SIXT Polska
Dostawca usług mobilnych, firma SIXT Polska ruszyła z kampanią marketingową #NieKupujWynajmuj. Jej głównym celem jest zmiana nastawienia Polaków do idei posiadania auta.
Kampania #NieKupujWynajmuj ma przede wszystkim zachęcać kierowców do zmiany podejścia do mobilności, koncentrując się na korzyściach płynących z wynajmu samochodów, zamiast ich kupna.
Działania marketingowe mają format DOOH (Digital-Out-Of-Home), co oznacza, że materiały przygotowane na jej potrzeby będą wyświetlane na największych nośnikach cyfrowych Screen Network w kluczowych lokalizacjach głównych aglomeracji w Polsce, w tym Warszawy, Krakowa, Łodzi, Poznania oraz Katowic.
„Zależy nam na tym, aby nasza marka była tam, gdzie są nasi klienci, pokazując im, jak wiele korzyści płynie z długoterminowego wynajmu samochodów. Aby to osiągnąć, kluczowe znaczenie przy podejmowaniu działań marketingowych ma integracja różnych kanałów, zarówno online, jak i offline i stworzenie spójnej narracji marki, która pozwala maksymalnie wykorzystać potencjał synergii. Nowa kampania DOOH dla SIXT pozwala wykorzystać nowoczesne technologie do stworzenia interaktywnego doświadczenia, które skutecznie przyciąga uwagę konsumentów w kluczowych momentach ich dnia” – mówi Agnieszka Stryjecka, Dyrektorka Marketingu w SIXT Polska.
Dzięki nowoczesnym technologiom i precyzyjnemu targetowaniu, SIXT Polska chce dotrzeć do osób poszukujących wygodnych rozwiązań mobilnych, a także zwiększyć świadomość marki, jako dostawcy elastycznych usług mobilnych dla klientów indywidualnych i biznesowych, wśród Polaków.
Kampania #NieKupujWynajmuj została zrealizowana we współpracy ze Screen Network została zaplanowana do końca 2025 r.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze