22.11.24, 07:15
Lech zachęca do skończenia pracy na czas. Specjalny billboard w stolicy
Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i łapali chwile – a nie nadgodziny. Marka postawiła specjalny billboard częstujący bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o godz. 17:01.
Żeby zachować balans między życiem prywatnym i zawodowym, trzeba czasem zwolnić. Najlepiej – kończąc pracę punktualnie, żeby łapać chwile, a nie nadgodziny – do tego marka Lech zachęca w swojej nowej akcji. .
Z tej okazji w Warszawie pojawił się specjalny billboard „częstujący” piwem Lech Free 0,0% tych, którzy zdecydowali się zakończyć dzień pracy punktualnie. Marka chce w ten sposób zwrócić uwagę na to, jak ważne jest dbanie o balans i czas dla siebie.
„Billboard symbolicznie wyciąga z biura tych, którzy powinni nieco zwolnić. Lech przypomina im o tym, jak ważne jest łapanie chwil. Na co dzień ciężko pracujemy, ale od 17:01 każdemu należy się chwila oddechu" – mówi Jakub Michalski, Brand Manager marki Lech.
Akcji towarzyszy także wprowadzenie do punktów sprzedaży limitowanej edycji Lecha Free 0,0% ze zmienioną etykietą.
Specjalny billboard marki Lech stanął w Warszawie przy ulicy Burakowskiej – w okolicy znanej z licznych biurowców. Za koncepcję i realizację kampanii oraz za działania z zakresu PR i influencer marketing odpowiada VML. Produkcją billboardu zajęło się The Production, a produkcją materiałów wizualnych - Parano Films. Za zakup mediów odpowiada Zenith.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze