25.11.24, 18:15
Interaktywna kampania Philips OneBlade. Odbiorcy głosuja na wyzwania dla ulubionych gamerów
W ramach nowej kampanii Philips OneBlade odbiorcy mogą głosować na styl, wyzwania i utrudnienia, które twórcy To Znowu Oni, Kamyk, Drwal Rębajło i Pago muszą wykonać w swoich filmach. Każda osoba, która odda głos, otrzyma kod zniżkowy na produkty OneBlade 360.
Nowa kampania Philipsa umożliwia widzom decydowanie o ostatecznych materiałach nagrywanych przez gamerów. Na stronie marki można wybrać nie tylko styl, ale także wyzwanie i utrudnienie, które gracze muszą wykonać. Osoby, które oddadzą głos, otrzymają 20 proc. zniżki na wybrane modele Philips OneBlade 360. Wyzwania będą związane z ulubionymi grami twórców, ale mogą także dotyczyć tematyki okołogamingowej. Tego rodzaju interaktywna formuła jest dobrze znana graczom, ponieważ pozwala im mieć realny wpływ na tworzenie treści, jak ma to miejsce w wielu grach.
„Philips OneBlade to marka, którą wprowadzaliśmy w świat gamingu jeszcze w 2019 roku. Od tamtej pory realizowaliśmy już kampanie na rynku polskim, czeskim, słowackim i francuskim. Zawsze staramy się, by każda odsłona kampanii była w stanie przeprowadzić graczy przez pełną ścieżkę konsumencką - tak jest i tym razem, bo zaangażowanie społeczności skupionych wokół wybranych twórców nagradzamy unikalnym kodem zniżkowym na zakup produktów” - mówi Karolina Sławecka, Head of Strategy & Sales w Gameset.
Promocja OneBlade nie tylko ma na celu dotarcie do nowych klientów, ale także angażować ich w kształtowanie finalnego wyglądu materiałów promocyjnych. To od ich wyborów zależy ostateczny kształt materiałów gamingowych, które zostaną opublikowane. Za koncept, strategię i pełną realizację kampanii odpowiada agencja gaming marketingu Gameset (Grupa Lifetube).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze