25.11.24, 18:15

Interaktywna kampania Philips OneBlade. Odbiorcy głosuja na wyzwania dla ulubionych gamerów

Philips OneBlade, OneGame, fot.: materiały prasowe LifeTube

W ramach nowej kampanii Philips OneBlade odbiorcy mogą głosować na styl, wyzwania i utrudnienia, które twórcy To Znowu Oni, Kamyk, Drwal Rębajło i Pago muszą wykonać w swoich filmach. Każda osoba, która odda głos, otrzyma kod zniżkowy na produkty OneBlade 360.

Nowa kampania Philipsa umożliwia widzom decydowanie o ostatecznych materiałach nagrywanych przez gamerów. Na stronie marki można wybrać nie tylko styl, ale także wyzwanie i utrudnienie, które gracze muszą wykonać. Osoby, które oddadzą głos, otrzymają 20 proc. zniżki na wybrane modele Philips OneBlade 360. Wyzwania będą związane z ulubionymi grami twórców, ale mogą także dotyczyć tematyki okołogamingowej. Tego rodzaju interaktywna formuła jest dobrze znana graczom, ponieważ pozwala im mieć realny wpływ na tworzenie treści, jak ma to miejsce w wielu grach.

„Philips OneBlade to marka, którą wprowadzaliśmy w świat gamingu jeszcze w 2019 roku. Od tamtej pory realizowaliśmy już kampanie na rynku polskim, czeskim, słowackim i francuskim. Zawsze staramy się, by każda odsłona kampanii była w stanie przeprowadzić graczy przez pełną ścieżkę konsumencką - tak jest i tym razem, bo zaangażowanie społeczności skupionych wokół wybranych twórców nagradzamy unikalnym kodem zniżkowym na zakup produktów” - mówi Karolina Sławecka, Head of Strategy & Sales w Gameset.

Promocja OneBlade nie tylko ma na celu dotarcie do nowych klientów, ale także angażować ich w kształtowanie finalnego wyglądu materiałów promocyjnych. To od ich wyborów zależy ostateczny kształt materiałów gamingowych, które zostaną opublikowane. Za koncept, strategię i pełną realizację kampanii odpowiada agencja gaming marketingu Gameset (Grupa Lifetube).

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).