15.12.24, 08:00

Dobry duch. Świąteczna magia małych gestów w nowej reklamie Allegro

Kampania "Dobry duch" Allegro, fot.: materiały prasowe Allegro

„Dobry duch” to spot platformy Allegro, który ma przypominać, że w pędzącym świecie warto czasem się zatrzymać, by docenić obecność i życzliwość drugiego człowieka, nawet poprzez drobne gesty. To także opowieść o tym, jak technologie kształtują nasze życie, ułatwiając codzienne obowiązki i wnosząc odrobinę magii do zwykłych chwil.

Reklamy Allegro od lat poruszają temat bliskości i rodzinnych więzi. W tym roku marka skupia się na relacjach w małych społecznościach oraz roli technologii w codziennym życiu, co przedstawia w świątecznej kampanii „Dobry duch”. Opowieść ukazuje, jak wielką moc mają drobne gesty – w tym przypadku starszej pani, której miejsce pracy początkowo zastępują nowe technologie, ale sytuacja wkrótce zmienia się na lepsze.

Reklamę wyreżyserował Michał Sabliński, a produkcją zajęła się firma Moon Films. Pomysł kreatywny i scenariusz opracowała agencja DDB Warszawa, natomiast zakup mediów zrealizował Starcom wraz z wewnętrznym działem digital Allegro. Pełną wersję spotu można znaleźć na kanale Allegro na YouTube, a 60-sekundowa wersja będzie emitowana w telewizji i kinach. Spot jest również emitowany w Czechach i na Słowacji. W ramach kampanii pojawią się także materiały w mediach społecznościowych, takich jak TikTok, Meta i YouTube, przygotowane przez agencję DDB Warszawa i Hand Made.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).