02.12.24, 21:13

Dawanie jest najlepszym prezentem. Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości

KV kampanii marki Milka, fot.: materiały prasowe

Rozpoczęła się świąteczna kampania Milka, która ma zachęcać wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.

W akcji promującej świąteczne słodycze Milka, marka w ramach kolejnej odsłony kampanii „Dawanie jest najlepszym prezentem” proponuje świeże spojrzenie na czas okołoświątecznych przygotowań. Jak zwraca uwage marka, dążenie do perfekcji sprawia często, że zapominamy o tym, co w Święta najważniejsze – o czasie spędzanym z najbliższymi.

Czekoladowy Mikołaj Milka przymyka oko na rozmaite niedoskonałości i zachęca do tego, żeby go naśladować. W zabawnych historiach Mikołaj Milka przekonuje bohaterów, że nie zawsze warto tracić czas na przygotowywanie idealnych pod każdym względem Świąt. Dzięki odpuszczeniu sobie niedoskonałości, bohaterowie, zyskują czas, który mogą poświęcić na chwile spędzone z najbliższymi.

Trzy spoty, trzy sytuacje

W ramach kampanii „Dawanie jest najlepszym prezentem” Milka przygotowała trzy spoty promocyjne opowiadające o trzech różnych przedświątecznych sytuacjach. Kampania, na którą składa się seria filmów, animowanych i statycznych bannerów oraz postów w mediach społecznościowych jest prowadzona bardzo szeroko i ma za zadanie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Na jej potrzeby przygotowano także branded effect na TikToka – grę „Przymykaj i wybieraj” oraz generator kartek świątecznych, które pomaga pisać MikołAI.

Ideę przygotowała agencja Ogilvy. Za produkcję odpowiadało Black Rabbit. Filmy reżyserował Filip Berendt. Sesję fotograficzną poprowadził Wojciech Rudzki. Postprodukcja zrealizowana przez Hogarth WAW.

Komentarze

Powiązane

19.01.25, 17:22
| reklama & PR » informacje
Grupa Atlas pozostanie sponsorem tytularnym Atlas Areny
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne pięć lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej. Współpraca trwa już 15 lat. Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 mln gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeń.
18.01.25, 22:20
| reklama & PR » informacje
Crunchips wspiera 33. Finał WOŚP
26 stycznia br. odbędzie się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a marka Crunchips ponownie dołączyła do grona sponsorów akcji.
17.01.25, 21:26
| reklama & PR |
Hand Made kreuje nowy wizerunek LabHome od logo po stronę internetową
Agencja Hand Made przygotowała nową wersję logo oraz redesign strony internetowej dla marki LabHome.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Co ma wkrętarka do mBanku? Nowa kampania promująca mOkazje Zakupy
Wystartowała kampania promująca nową usługę mOkazje Zakupy, która umożliwia klientom mBanku zamawianie produktów bezpośrednio z aplikacji bankowej. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości tej funkcji i zachęcenie użytkowników do jej wypróbowania.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Bonprix rozpoczyna współpracę z agencją Big Picture
Bonprix rozpoczął współpracę z agencją Big Picture, która będzie odpowiadać za media relations, influencer marketing oraz realizację projektów specjalnych.
17.01.25, 09:30
| reklama & PR » informacje
Lighthouse rozpoczyna współpracę z PKP Intercity
Od stycznia 2025 roku agencja Lighthouse zaczyna świadczyć usługi wsparcia public relations dla PKP Intercity. Firma będzie zaangażowana w zarządzanie komunikacją zewnętrzną oraz kryzysową przewoźnika.
17.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Zuzanna Kraus i Katarzyna Warzecha z DevaGroup
Zuzanna Kraus, SEM Specialist oraz Katarzyna Warzecha (Content & Marketing Manager) z DevaGroup podsumowują dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
16.01.25, 23:32
| reklama & PR |
Rockfin odświeża wizerunek, który ma podkreślać ambicje na rynku globalnym
Rockfin, firma działająca w obszarze projektowania i produkcji systemów wspierających transformację energetyczną, przeprowadza rebranding, wprowadzając nową identyfikację wizualną, która ma podkreślać jej ambicje na rynku globalnym.
16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.