14.12.24, 16:19
Marka CUPRA Terramar z pierwszą kampanią programatyczną na Digital OOH od AMS

Marka motoryzacyjna CUPRA dla modelu Terramar realizuje pierwszą kampanię programatyczną na platformie DV360 w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej – na Digital Cityscreen.
To pierwsza kampania komercyjna, która wykorzystuje format Digital Cityscreen po integracji z globalną platformą programatyczną Broadsign. Kampania objęła siedem aglomeracji: warszawską, krakowską, Śląsk, Wrocław, Poznań, Łódź oraz Szczecin. W jej ramach wyemitowano kreacje wideo, które wygenerowały ponad 1,11 miliona kontaktów.
Kampania została zrealizowana przy pełnym wsparciu ze strony globalnej platformy programatycznej Broadsign, z którą Grupa AMS podpisała umowę w marcu br. W tym roku AMS zrealizował 62 kampanie programmatic, wykorzystując własne narzędzia lub integrację z Broadsign.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze