30.01.25, 23:21

Agencja Kuźniar Media przystępuje do Związku Firm PR

Kuźniar media dołącza do ZFPR, fot.: materiały prasowe

Agencja Kuźniar Media stała się nowym członkiem Związku Firm Public Relations. To kolejna firma, która postanowiła współpracować z ZFPR, wspierając rozwój profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.

Kuźniar Media to agencja założona w 2019 roku przez Jarosława Kuźniara, specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, Public Affairs, CSR oraz personal brandingu. Firma oferuje szeroki zakres usług, kładąc nacisk na innowacyjne podejście i wysoką jakość realizowanych działań.

„Kuźniar Media powstało z frajdy układania komunikacji kilku moich Klientów. Dzisiaj to profesjonalna firma, której Zespół dba o wizerunek liderów największych firm. Oni, one i my potrzebujemy działać w profesjonalnej organizacji, która pilnuje standardów i wyprzedza trendy. A taką organizacją branżową jest Związek Firm Public Relations” – mówi Jarosław Kuźniar, CEO Kuźniar Media.

Agencja specjalizuje się w storytellingu, czyli w opowiadaniu historii marek i osób w sposób, który angażuje odbiorców i buduje relacje. Projekty agencji łączą nowoczesne technologie z przemyślaną strategią. Firma rozwija także własne marki: Voice House, zajmującą się produkcją podcastów i autorskich formatów, oraz Voice House Academy, oferującą szkolenia z zakresu umiejętności komunikacyjnych dla liderów. Do grona klientów Kuźniar Media należą m.in.: Benefit System, Allcon, mBank i NEDAP.

„Związek Firm Public Relations zrzesza firmy o bogatym doświadczeniu PR, innowacyjnym podejściu do realizacji działań PR oraz szerokim spectrum wiedzy. Cieszymy się, że grono agencji należących do naszej organizacji stale się poszerza. Kierownictwo i zespół Kuźniar Media podzielają kierunki działań wyznaczone przez naszą organizację, także te związane z budowaniem wartości PR i etyki naszego zawodu. W obliczu wyzwań, przed jakimi stają nasi klienci oraz same agencje, jest to obecnie szczególnie ważne. Wierzę, że wspólna praca i wymiana kreatywnych pomysłów w coraz szerszym gronie profesjonalistów przyczyni się do rozwoju całej branży PR” – mówi Katarzyna Życińska, Prezeska Związku Firm PR.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).