30.01.25, 23:21
Agencja Kuźniar Media przystępuje do Związku Firm PR
Agencja Kuźniar Media stała się nowym członkiem Związku Firm Public Relations. To kolejna firma, która postanowiła współpracować z ZFPR, wspierając rozwój profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Kuźniar Media to agencja założona w 2019 roku przez Jarosława Kuźniara, specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, Public Affairs, CSR oraz personal brandingu. Firma oferuje szeroki zakres usług, kładąc nacisk na innowacyjne podejście i wysoką jakość realizowanych działań.
„Kuźniar Media powstało z frajdy układania komunikacji kilku moich Klientów. Dzisiaj to profesjonalna firma, której Zespół dba o wizerunek liderów największych firm. Oni, one i my potrzebujemy działać w profesjonalnej organizacji, która pilnuje standardów i wyprzedza trendy. A taką organizacją branżową jest Związek Firm Public Relations” – mówi Jarosław Kuźniar, CEO Kuźniar Media.
Agencja specjalizuje się w storytellingu, czyli w opowiadaniu historii marek i osób w sposób, który angażuje odbiorców i buduje relacje. Projekty agencji łączą nowoczesne technologie z przemyślaną strategią. Firma rozwija także własne marki: Voice House, zajmującą się produkcją podcastów i autorskich formatów, oraz Voice House Academy, oferującą szkolenia z zakresu umiejętności komunikacyjnych dla liderów. Do grona klientów Kuźniar Media należą m.in.: Benefit System, Allcon, mBank i NEDAP.
„Związek Firm Public Relations zrzesza firmy o bogatym doświadczeniu PR, innowacyjnym podejściu do realizacji działań PR oraz szerokim spectrum wiedzy. Cieszymy się, że grono agencji należących do naszej organizacji stale się poszerza. Kierownictwo i zespół Kuźniar Media podzielają kierunki działań wyznaczone przez naszą organizację, także te związane z budowaniem wartości PR i etyki naszego zawodu. W obliczu wyzwań, przed jakimi stają nasi klienci oraz same agencje, jest to obecnie szczególnie ważne. Wierzę, że wspólna praca i wymiana kreatywnych pomysłów w coraz szerszym gronie profesjonalistów przyczyni się do rozwoju całej branży PR” – mówi Katarzyna Życińska, Prezeska Związku Firm PR.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze