19.02.25, 18:30

Ty, co chcesz zobaczyć? Fielmann z nową odsłoną kampanii wizerunkowej

Kadr ze spotu marki Fielmann, fot.: materiały prasowe

Agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej prowadzonej pod hasłem „A Ty, co chcesz zobaczyć?“. W jej ramach zaplanowano nową komunikację w kanałach digital.

Prowadzone działania mają na celu budowanie jeszcze większej świadomości marki Fielmann na rynku, jak również podkreślanie unikalnych w skali rynku korzyści oferowanych w salonach tej sieci optycznej. Komunikacja jest kierowana do osób z różnych grup wiekowych, z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb.

Działania mediowe obejmują m.in. zasięgową kampanię digital i SoMe, kampanię OOH (np. w warszawskim metrze) i kinową, rich media (FilmWeb, Proxicloud), promocję z okazji Walentynek (pod hasłem „Pokochasz, jak zobaczysz”, spot radiowy oraz spoty wideo. Te ostatnie to m.in. pięć odcinków serialu reklamowego „Za okularami”, które mają podkreślać unikatowe benefity marki.

Agencja Chapter1 odpowiada za całościową koncepcję, scenariusze i koordynację kreatywną filmów (wizerunkowego spotu oraz odcinków serialu “Za okularami”), key visuale, landing page, materiały POS oraz wdrożenie kampanii we wszystkich kanałach itp. Z kolei za mediaplan kampanii odpowiada Zenith Media.

Kampania potrwa do końca marca br.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).