19.02.25, 18:30
Ty, co chcesz zobaczyć? Fielmann z nową odsłoną kampanii wizerunkowej
Agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej prowadzonej pod hasłem „A Ty, co chcesz zobaczyć?“. W jej ramach zaplanowano nową komunikację w kanałach digital.
Prowadzone działania mają na celu budowanie jeszcze większej świadomości marki Fielmann na rynku, jak również podkreślanie unikalnych w skali rynku korzyści oferowanych w salonach tej sieci optycznej. Komunikacja jest kierowana do osób z różnych grup wiekowych, z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb.
Działania mediowe obejmują m.in. zasięgową kampanię digital i SoMe, kampanię OOH (np. w warszawskim metrze) i kinową, rich media (FilmWeb, Proxicloud), promocję z okazji Walentynek (pod hasłem „Pokochasz, jak zobaczysz”, spot radiowy oraz spoty wideo. Te ostatnie to m.in. pięć odcinków serialu reklamowego „Za okularami”, które mają podkreślać unikatowe benefity marki.
Agencja Chapter1 odpowiada za całościową koncepcję, scenariusze i koordynację kreatywną filmów (wizerunkowego spotu oraz odcinków serialu “Za okularami”), key visuale, landing page, materiały POS oraz wdrożenie kampanii we wszystkich kanałach itp. Z kolei za mediaplan kampanii odpowiada Zenith Media.
Kampania potrwa do końca marca br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze