17.03.25, 20:27
Czas płynie tu wolniej. Marka Lech z billboardami w nietypowych miejscach w Europie
Lech w działaniach marketingowych przypomina o łapaniu chwil w słonecznych miejscach Europy, gdzie Polacy spędzają wakacje w zimie. Plakaty promujące markę pojawiły się w nietypowych lokalizacjach.
Nowa kampania marki Lech obejmuje różnorodne lokalizacje, w tym Spiaggia di Mondello na Sycylii, gdzie pojawił się billboard z hasłem "Czas płynie tu wolniej".
Jak wskazuje Lech, według danych z raportu firmy Wakacje.pl Polacy coraz częściej spędzają zimowe ferie w ciepłych krajach. Jedną z najczęściej wybieranych lokalizacji jest południe Europy. Marka chce towarzyszyć odbiorcom w chwilach wytchnienia od polskiej aury i często zabieganej rzeczywistości.– “Lech jest wszędzie tam gdzie ludzie decydują się na chwilę odpuścić, cieszyć chwilą, zatrzymać w momencie. Wiemy, że coraz więcej osób w trakcie polskiej zimy planuje kilkudniowe wypady do cieplejszych krajów o egzotycznych krajobrazach. Chcieliśmy im w tych chwilach bez maili i mrozu towarzyszyć " – mówi Jakub Michalski, Brand Manager marki Lech.
Za pomysł i kreację kampanii odpowiada Osom Studios, a działania PR prowadzi agencja Serca. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze