18.03.25, 20:39
Każdemu może się zdarzyć. Warta kontynuuje kampanię promującą OC i AC
Warta startuje z kolejną kampanią reklamową. Spoty emitowane w TV i Internecie promują ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC. Firma kontynuuje strategię i prezentuje kolejne odsłony kampanii prowadzonej pod hasłem „Każdemu może się zdarzyć”.
Nowa odsłona kampanii OC/AC to kontynuacja pozytywnej energii i sprawdzonego podejścia. Nadal marka prezentuje autentyczne, niewyreżyserowane i zabawne zdarzenia (faile) – przypominające klientom, jak nieprzewidywalne bywają codzienne zdarzenia i dlaczego warto się ubezpieczyć. Marka chce, aby komunikacja firmy była nie tylko skuteczna biznesowo, ale też budowała długofalowe relacje z klientami. „Dobra reklama to taka, która nie tylko przyciąga uwagę, ale przede wszystkim wywołuje emocje. Poprzednie spoty promujące ubezpieczenia komunikacyjne Warty skutecznie wspierały sprzedaż i budowały wizerunek marki, a także angażowały widzów na tyle, że oglądali je od początku do końca – co w dzisiejszym świecie pełnym reklam nie jest oczywiste. Klienci docenili ich przekaz, autentyczność, humor i wyrozumiałość Warty, bo w końcu… Każdemu może się zdarzyć” – mówi Monika Winnicka-Kluczyńska, Marketing Manager w Departamencie Marketingu i PR w Warcie.
W ramach kampanii firma będzie prezentować różnej długości spoty: 25-, 15-, 10- i 6-sekundowe, wykorzystując nowoczesne kanały i formaty dotarcia, zarówno w Internecie, jak i telewizji. Warta koncentruje się na młodszych odbiorcach, którzy poszukują dobrych i sprawdzonych rozwiązań.
Za kreację spotów odpowiada agencja OS3. Strategię telewizyjną firma opracowała z domem mediowym Starcom. Zakup mediów internetowych jest realizowany wewnętrznie (in-house).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze