GONG powiększa zespół kreatywny o Bartosza Sowę i Kubę Mińskiego

Bartosz Sowa i Kuba Miński dołączają do agencji GONG, fot.: materiały prasowe Group One

Agencja GONG, będąca częścią Group One, rozwija swoje kompetencje kreatywne. Do zespołu dołączyli Bartosz Sowa, obejmując stanowisko Art Directora, oraz Kuba Miński, który został Senior Copywriterem. Razem stworzą nowy zespół odpowiedzialny za koncepcyjny rozwój i realizację kampanii dla kluczowych klientów agencji.

    Bartosz Sowa w agencji GONG objął stanowisko Art Directora. Z branżą kreatywną i komunikacją wizualną jest związany od ponad 10 lat. W trakcie swojej kariery w agencjach reklamowych odpowiadał za projekty przetargowe, nadzór artystyczny oraz design kampanii. W jego portfolio znajdują się realizacje dla takich marek jak Heinz, Pudliszki, Tymbark, TonyBet, Wyborowa, KIA, Volkswagen, Siemens, Disney+, De'Longhi i Babyliss Paris.

    Kuba Miński dołącza do GONG na stanowisko Senior Copywritera. Ostatnio pełnił rolę senior copywritera i team leadera w Cape Morris, a wcześniej prowadził zespół kreatywny w newonce.media. Pracował nad kampaniami lokalnymi i międzynarodowymi dla marek takich jak adidas, Disney, Levi’s, Samsung, Żywiec, Porsche czy Doritos. Ma doświadczenie w realizowaniu projektów, które łączą reklamę z popkulturą i nowoczesnym storytellingiem.

    „W GONG-u stawiamy na ludzi, którzy potrafią łączyć strategiczne myślenie z odważną kreacją. Bartek i Kuba to duet, który wnosi świeżą energię i doświadczenie, a do tego świetnie odnajduje się w naszym miksie technologii, kultury i idei.”- mówi Michał Bucholc, Creative and Technology Director w GONG

    Nowy zespół już realizuje projekty dla kilku klientów z portfolio agencji. Będzie również wspierać rozwój oferty kreatywnej GONG oraz badanie niestandardowych formatów i kanałów komunikacji.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).