GONG powiększa zespół kreatywny o Bartosza Sowę i Kubę Mińskiego
Agencja GONG, będąca częścią Group One, rozwija swoje kompetencje kreatywne. Do zespołu dołączyli Bartosz Sowa, obejmując stanowisko Art Directora, oraz Kuba Miński, który został Senior Copywriterem. Razem stworzą nowy zespół odpowiedzialny za koncepcyjny rozwój i realizację kampanii dla kluczowych klientów agencji.
Bartosz Sowa w agencji GONG objął stanowisko Art Directora. Z branżą kreatywną i komunikacją wizualną jest związany od ponad 10 lat. W trakcie swojej kariery w agencjach reklamowych odpowiadał za projekty przetargowe, nadzór artystyczny oraz design kampanii. W jego portfolio znajdują się realizacje dla takich marek jak Heinz, Pudliszki, Tymbark, TonyBet, Wyborowa, KIA, Volkswagen, Siemens, Disney+, De'Longhi i Babyliss Paris.
Kuba Miński dołącza do GONG na stanowisko Senior Copywritera. Ostatnio pełnił rolę senior copywritera i team leadera w Cape Morris, a wcześniej prowadził zespół kreatywny w newonce.media. Pracował nad kampaniami lokalnymi i międzynarodowymi dla marek takich jak adidas, Disney, Levi’s, Samsung, Żywiec, Porsche czy Doritos. Ma doświadczenie w realizowaniu projektów, które łączą reklamę z popkulturą i nowoczesnym storytellingiem.
„W GONG-u stawiamy na ludzi, którzy potrafią łączyć strategiczne myślenie z odważną kreacją. Bartek i Kuba to duet, który wnosi świeżą energię i doświadczenie, a do tego świetnie odnajduje się w naszym miksie technologii, kultury i idei.”- mówi Michał Bucholc, Creative and Technology Director w GONG
Nowy zespół już realizuje projekty dla kilku klientów z portfolio agencji. Będzie również wspierać rozwój oferty kreatywnej GONG oraz badanie niestandardowych formatów i kanałów komunikacji.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze