| reklama & PR |
Nowa odsłona kampanii Agata z udziałem Mumio
Agata, sieć sklepów z wyposażeniem wnętrz, prezentuje kolejną odsłonę kampanii z udziałem grupy teatralnej Mumio. W telewizji zadebiutował nowy spot reklamowy, który zachęca do odkrycia mniej znanej oferty akcesoriów i dekoracji dostępnych w sklepach.
14.03.25, 14:45
| reklama & PR |
Z małą pomocą Rankomatu. Nowa platforma komunikacyjna serwisu
Nowa platforma komunikacyjna Rankomatu łączy możliwość samodzielnego korzystania z serwisu z dostępem do fachowych porad licencjonowanych agentów. Strategia została opracowana przez agencję 180heartbeats + Jung von Matt. 
11.02.25, 15:15
| reklama & PR » informacje
ASAP&ASAP z kampanią dla marki Compeed
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP przygotowała dla marki Compeed (Perrigo Poland) lokalizację globalnej kampanii, z dostosowaniem komunikacji do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych.
11.02.25, 12:03
| reklama & PR » informacje
Lorenz promuje limitowaną edycję Wiejskich Ziemniaczków
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) ruszyła z kampanią promującą limitowaną edycję chipsów, dostępnych w nowych smakach, inspirowanych polską kuchnią.
10.02.25, 22:22
| reklama & PR » informacje
10 rocznych pensji z okazji 10. urodzin BLIKA w loterii BLIKOMANIA
Ruszyła urodzinowa edycja BLIKOMANII, organizowanej przez Polski Standard Płatności. Z okazji 10-lecia BLIKA uczestnicy mogą grać w loterii takie nagrody jak: 10 rocznych pensji po 120 tys. zł każda oraz 10 010 czeków BLIK o wartości 200 zł każdy.
07.02.25, 23:47
| reklama & PR » informacje
NicNac’s promuje limitowaną edycję Curry Explosion
Marka NicNac’s (Lorenz) ruszyła z kampanią promującą limitowaną edycję orzeszków NicNac’s Curry Explosion.Kampania osadzona jest w kanale digital i obejmuje platformy YouTube, Meta, TikTok, Google (programmatic) oraz Twitch. Działania promocyjne zostały dodatkowo wzbogacone o kreacje rich mediowe.
23.10.24, 12:34
| reklama & PR » informacje
Po powodzi. Trwa kampania charytatywna prowadzona pro bono
Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez agencje należące do Publicis Groupe ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi.
13.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Bliki w Bloku. Czteroodcinkowa seria z udziałem influencerów
Agencje należące do Publicis Groupe Polska przygotowały dla marki Blik kolejny niestandardowy projekt reklamowy – czteroodcinkową serię „Bliku w Bloku”.
11.10.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Edycja limitowana Monster Munch na Halloween.
Firma Lorenz na czas Halloween przygotowała nową edycję limitowaną Monster Munch Mango Chilliout. Produkt otrzyma szerokie wsparcie marketingowe.
07.10.24, 14:30
| reklama & PR » informacje
Oreo w nowej formule. Duża kampania marki
Ciastka Oreo pojawiły się w sprzedaży w nowej formule. Komunikacji kampanii towarzyszą silne aktywacje lokalne i wsparcie marketingowe.
16.09.24, 23:32
| reklama & PR » informacje
Smak pełen wspomnień. Konkurs marki Wiejskie Ziemniaczki
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) rozpoczęła aktywację prowadzoną pod hasłem „Smak pełen wspomnień”. Głównym elementem działań jest konkurs dla konsumentów. Akcja potrwa przez cały wrzesień.
06.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Nikt nie powinien być w zawieszeniu. Kampania Pracuj.pl
Pod hasłem „Nikt nie powinien być w zawieszeniu”, ruszyła kampania Pracuj.pl, która realizowana jest w oparciu o zróżnicowany media mix, obejmujący, m.in. telewizję, digital, kina, serwisy VOD i kanały social media.
03.07.24, 15:15
| reklama & PR » informacje
Daj się zakręcić. Vito Bambino w kampanii marki Oreo
Pod hasłem „Daj się zakręcić” ruszyła kampania ciastek Oreo realizowana przez brandy Publicis Groupe Poland. Ambasadorem marki został Vito Bambino.
07.05.24, 10:43
| reklama & PR » informacje
Każdy kocha Prince Polo… po swojemu. Prince Polo z nową platformą komunikacji
Zadebiutowała nowa platforma komunikacji marki Prince Polo prowadzona pod hasłem „Każdy kocha Prince Polo… po swojemu” przygotowana dla firmy Mondelēz przez agencję Ogilvy Polska. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku marki jako lidera rynku.
26.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
7Days Złap na Drogę. Piętrowy autobus 7Days pojawi się w Lublinie
W maju br. marka 7Days ruszy z kampanią „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. W ramach działań na ulicach Lublina wyjedzie dedykowana, darmowa linia 7Days. 
25.04.24, 09:53
| reklama & PR » informacje
70 diamentów do wygrania w nowej edycji BLIKOMANII
Wystartowała kolejna odsłona loterii organizowanej przez Polski Standard Płatności, operatora BLIKA. W losowaniu o jeden z 70 diamentów lub czeki o wartości 200 i 400 zł może wziąć udział każdy użytkownik BLIKA.
25.03.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Chrupnij Życie. Ogilvy Polska z kampanią dla marki Nussbeisser
Nussbeisser i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Chrupnij Życie”. To pierwsze wspólne działanie dla marki, która dołączyła do portfolio agencji w 2023 r. i tym samym poszerzyła krąg marek Mondelēz obsługiwanych przez Ogilvy Polska (Milka i Prince Polo).
01.03.24, 14:09
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
OSM Łowicz głównym sponsorem formatu MasterChef Nastolatki
OSM Łowicz, polska spółdzielnia mleczarska, dzięki współpracy z agencją LiquidThread, rozszerza swoje działania branded content o kolejny format – „MasterChef Nastolatki”. Marka OSM Łowicz pojawi się w programie jako sponsor główny.
01.12.23, 12:25
| reklama & PR » informacje
Spark Foundry w wyniku przetargu przejmuje obsługę Miele
Agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe) rozpoczęła współpracę z firmą Miele – producentem artykułów gospodarstwa domowego premium. Decyzja o wyborze partnera mediowego dla marki Miele została podjęta w drodze przetargu.
07.11.23, 12:00
| reklama & PR » informacje
Przygody Tomka kasjera. Tomasz Kot promuje płatności zbliżeniowe w kampanii BLIKA
BLIK rozpoczął kampanię reklamową w której zachęca użytkowników do korzystania z wygodnych, szybkich i bezpiecznych płatności zbliżeniowych. Główną rolę odgrywa Tomasz Kot, który wciela się w postać kasjera przyjmującego płatności.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.