07.11.23, 12:00
Przygody Tomka kasjera. Tomasz Kot promuje płatności zbliżeniowe w kampanii BLIKA
BLIK rozpoczął kampanię reklamową w której zachęca użytkowników do korzystania z wygodnych, szybkich i bezpiecznych płatności zbliżeniowych. Główną rolę odgrywa Tomasz Kot, który wciela się w postać kasjera przyjmującego płatności.
W najnowszej kampanii marketingowej BLIKA, Tomasz Kot występuje w roli sprzedawcy w supermarkecie oraz w sklepie nocnym. Spoty prezentują takie sceny– jak szybkie zakupy w ostatniej chwili lub moment, kiedy przy płaceniu uświadamiamy sobie, że zapomnieliśmy portfela. BLIK przedstawia w lekki i humorystyczny sposób sytuacje, których można łatwo uniknąć, gdy korzysta się z płatności zbliżeniowych BLIK w aplikacji bankowej. Kampania ma ma podkreśla zalety płatności zbliżeniowych.
Kampania powstała we współpracy z agencją Change Serviceplan odpowiedzialną za koncepcję i kreację. Za strategię mediową odpowiada agencja Spark Foundry. Dodatkowo, BLIK kontynuuje działania inkluzywne – najnowsze spoty zostały dostosowane do osób z niepełnosprawnościami i przetłumaczone na język migowy dzięki agencji Unmute.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze