07.10.24, 14:30

Oreo w nowej formule. Duża kampania marki

KV kampanii Oreo, fot.: materiały prasowe

Ciastka Oreo pojawiły się w sprzedaży w nowej formule. Komunikacji kampanii towarzyszą silne aktywacje lokalne i wsparcie marketingowe.

Ciastka Oreo od 2018 r. posiadała stałą recepturę. Od teraz ciastka mają większą zawartość kakao oraz obniżoną ilość cukru. Ulepszony smak ciastek Oreo pojawi się wyłącznie na terenie Europy. Dodatkowo, odmieniona została także szata graficzna opakowań Oreo, która nabrała bardziej nowoczesnego charakteru. Na przedzie widoczny jest odświeżony logotyp ze zdjęciem ciastka oraz informacja o zrównoważonym pozyskiwaniu kakao.

Od września br. nowa receptura ciastek OREO wspierana jest silną kampanią mediową zarówno w TV, digitalu, jak i przestrzeni miejskiej. W ramach komunikacji „Najsmaczniejsze Oreo ever” marka Oreo kontynuuje współpracę z artystą Vito Bambino, który będzie obecny w materiale FOOH promującym kampanię. 7 października w centrum Warszawy stanie wyjątkowa instalacja. Na pasażu Wiecha przez dwa tygodnie odwiedzający będą mieli okazję zobaczyć wyjątkowy pomnik Oreo, informujący o nowej recepturze ciastek, celebrując tym samym kampanię „Najsmaczniejsze Oreo ever”.

Marka planuje także największy w historii sampling. Ciastek Oreo będzie można skosztować przy wspomnianym pomniku Oreo w centrum miasta, ale także w salonach Empik, kinach Helios oraz na stacjach benzynowych i poprzez e-commerce.

Kreatywna kampania marki 

Do komunikacji renowacji Oreo wykorzystane zostaną media oraz kreatywne działania marketingowe w postaci, m.in. spotów telewizyjnych oraz dedykowanej kampanii (D)OOH. Na ekranach w Warsaw Presidental Hotel, na Dworcu Warszawa Wschodnia i Poznań Główny oraz na wybranych przystankach komunikacji miejskiej pojawią się banery reklamowe. O komunikacji marki Oreo będzie można dowiedzieć się także z brandowanej przestrzeni w tunelu pod Rotundą w centrum Warszawy, która zawita w wyznaczonym miejscu na cały październik. Niestandardowym wsparciem kampanii OOH będzie aromamarketing o zapachu kakao właśnie w tunelu pod Rotundą oraz na przystankach w Łodzi/GOP.

Za produkcję spotów TV odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi Dusseldorf, a za ich adaptację Publicis Le Pont. Lokalizacją strategii i koncepcji kreatywnej kampanii oraz wdrożeniem działań niestandardowych: reklamy w tunelu pod Rotundą, a także pomnika Oreo zajęła się agencja Publicis Lion. Przygotowanie i przeprowadzenie samplingu prowadzi agencja AdValue. Za zakup mediów i strategię mediową odpowiada agencja Spark Foundry, a za działania PR agencja Big Picture.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).