| reklama & PR » informacje
Kiedyś Pepsi z plasterkiem cytryny. Teraz marka promuje Pepsi Twist i Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny
Marka Pepsi startuje z wielokanałową kampanią prowadzoną pod hasłem „To takie proste”, celebrującą prostotę, nostalgię i świeże podejście do klasyki – zarówno w komunikacji, jak i działaniach brandowych. Marka promuje Pepsi Twist i pepsi Zero Cukru o smaku cytryny.
21.02.25, 11:00
| reklama & PR » informacje
Polskie Linie Lotnicze LOT wybrały nową agencją strategiczno-kreatywną
PLL LOT (narodowy przewoźnik) zakończył postępowanie przetargowe, mające na celu wyłonienie agencji kreatywnej do kompleksowej obsługi marketingowej.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
02.12.24, 23:09
| reklama & PR » informacje
Pssst, poświętuj trochę. Świąteczna kampania Pepsi
Ruszyła kampania świąteczna Pepsi pod hasłem „Pssst, poświętuj trochę”, w której marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym aktywacje konsumenckie oraz konkurs.
07.10.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Sklep pod ręką. Lisek.App promuje codzienne zakupy
Lisek.App wprowadza nowe pozycjonowanie marki oraz platformę „Sklep pod ręką”. W nowej komunikacji marka podkreśla, że Lisek to najbliższy klientowi sklep, oferujący najwygodniejsze rozwiązania na codzienne zakupy.
04.08.24, 08:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje | kultura » film
Czas na Film z Pepsi. Marka współpracuje z Filmwebem
W ramach letniej kampanii Pepsi, stworzonej we współpracy z Filmwebem oraz zrealizowanej przez agencję Zenith, powstała specjalna lista kin plenerowych. Seanse są zaplanowane na sierpień br. 
14.06.24, 18:15
| reklama & PR » informacje
Danio stawia na sztuczną inteligencję we współpracy z influencerami
Marka Danio, należąca do portfolio Danone, rozpoczyna innowacyjną kampanię influencerską kremowych jogurtów pitnych. Do przygotowania kreacji użyto zaawansowanych technologii, takich jak CGI (Computer Generated Imagery) oraz AI (Artificial Intelligence. To kolejna odsłona rozpoczętej w kwietniu br. kampanii. 
30.04.24, 22:29
| reklama & PR » informacje
Papsi Max zmienia się w Pepsi Zero. Pierwszy Vtuber marki w Polsce
W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero.
22.04.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Thirsty for more. Nowy design marki Pepsi duża kampania promocyjna
Marka Pepsi ruszyła z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
13.04.24, 21:03
| reklama & PR » informacje
Myślę sobie, Ż ta zima kiedyś musi minąć. Kampania marki Żywiec
W najnowszej kampanii marka Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom, by czerpać radość z życia. W tym roku kanwą opowieści o radości i optymistycznym podejściu do życia jest utwór „Myślę sobie, Ż” stworzony przez Brodkę i Igo.
04.04.24, 17:45
| reklama & PR » informacje
Danio promuje kremowy jogurt pitny. Na ulicach miast pojawią się Danio Busy
Na początku kwietnia br. ruszyła kampania reklamowa Danio z portfolio Danone. Jej celem jest prezentacja tegorocznej nowości marki – kremowego jogurtu pitnego. 
17.09.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Wszyscy są parówkożercy. Smolasty i Tarczyński startują z dużą kampanią
Akcja realizująca strategię „Wszyscy są parówkożercy” właśnie ruszyła w internecie. Jej celem jest odświeżenie wizerunku parówek. Nowa kampania to nie tylko zaskakujące spoty, ale też szereg aktywności w social mediach oraz angażujące niespodzianki.
06.09.23, 11:31
| reklama & PR |
Rusza nowa kampania marki Danio. Powraca Mały Głód
Ruszyła kampania reklamowa marki Danio, która tworzy unikalny świat kremowych serków homogenizowanych. Jej celem jest zwiększenie świadomości o szerokim portfolio produktów, dostępnych w różnych smakach i formatach. Działania marketingowe potrwają do grudnia 2023 r.
22.06.23, 15:15
| reklama & PR » informacje
Tribute Dla Mistrzów Grilla. Kotlin rusza z kampanią i grillowym konkursem
Kotlin w kampanii „Tribute Dla Mistrzów Grilla” chce oddać hołd Polskim Mistrzom Grilla. Lekka i zabawna komunikacja marki, ma podkreślać znaczenie wspólnych spotkań przy grillu. Dodatkowo Kotlin organizuje konkurs.
03.04.23, 09:46
| reklama & PR » informacje
PUK PUK! Cho na Ż. Nowa kampania marki Żywiec
Żywiec zaprasza do wychodzenia do ludzi i do wspólnych spotkań – to przekaz nowej platformy Cho na Ż. Jej elementem jest też nośnik OOH pozwalający na zapraszanie znajomych w nietypowy sposób.
28.02.23, 09:07
| reklama & PR » informacje
Więcej warzyw jedz. Stachursky i influencerzy w kampanii sosów Łowicz
Kontynuacja kampanii „Więcej warzyw jedz” dla sosów Łowicz ma podkreślać możliwości, jakie dają produkty w oryginalny, przebojowy sposób.
25.11.22, 20:30
| reklama & PR » informacje
Żywiec w świątecznych wzorkach w zimowej komunikacji
Na półki sklepów trafiły piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są gadżety od Pan Tu Nie Stał. 23 listopada br. w telewizji pojawiła się również zimowa odsłona reklamy Żywca.
24.09.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Antybaton Łowicz w interaktywnej grze video
22 września 2022 roku wystartowała druga część kampanii Antybatona Łowicz. Marka zaprosiła do współpracy Piora ,,Izaka’’ Skowyrskiego, polskiego gamera. Uruchomiono także interaktywny film na YouTubie.
24.06.22, 10:32
| reklama & PR » informacje
Ketchupy Włocławek z kampanią i wspomnieniowym konkursem
Ruszyła nowa kampania z ketchupami Włocławek, w której marka podkreśla ich oryginalną recepturę i niezmienny smak od lat, a konsumentów zachęca do podzielenia się swoimi najlepszymi wspomnieniami związanymi z tymi produktami.
31.05.22, 11:01
| reklama & PR » informacje
Kasia Nosowska w kampanii Alpro PSST!... TO NIE MLEK
Do odkrycia nowości Alpro PSST!... TO NIE MLEK* i zmiany diety na bardziej roślinną zachęcają ambasadorzy marki Alpro – Kasia Nosowska, Borys Szyc i Daria Ładocha. W najbliższych tygodniach pojawią się w spotach marki, mediach społecznościowych i przestrzeni miejskiej.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.