25.11.22, 20:30
Żywiec w świątecznych wzorkach w zimowej komunikacji
Na półki sklepów trafiły piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są gadżety od Pan Tu Nie Stał. 23 listopada br. w telewizji pojawiła się również zimowa odsłona reklamy Żywca.
Idea tegorocznej przedświątecznej kampanii marki opiera się na słowie paczka, które można rozumieć wieloznacznie – jako grupę znajomych, czteropak piwa czy po prostu prezent. Hasła wykorzystujące tę wieloznaczność będą przewijały się przez wszystkie touchpointy: telewizję, digital, aktywację konkursową, opakowanie i komunikację BTL.
Na rynek trafiła limitowana zimowa edycja piwa Żywiec na butelkach lagera, lagera 0,0% oraz puszkach (shrink). Grafika opakowania opiera się na motywie „Ugly Christmas Sweater” – popularnego trendu ubierania się w grudniu w świąteczne swetry. Wzór ten był już dostępny w limitowanej wersji w ubiegłym roku, a teraz pojawia się w szerszej dystrybucji.
21 listopada wystartował także zimowy konkurs, w którym do wygrania są zestawy od Pan Tu Nie Stał, zaprojektowane specjalnie dla marki Żywiec. Aby wziąć udział w aktywacji, potencjalny klient musi kupić dowolny produkt marki Żywiec, zarejestrować paragon i odpowiedzieć na pytanie „Czemu zimą raźniej z paczką znajomych?”. Konkurs potrwa dziesięć tygodni. Co tydzień do wygrania jest 100 zestawów składających się z czapki, szala i skarpetek.
Od 23 listopada br. w TV emitowana jest nowa kopia telewizyjna z udziałem browarników z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. W reklamie po raz kolejny podkreślona została radość z przebywania razem i wspólnego spędzania wolnego czasu. Spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.
Kto odpowiada za najnowszą kampanię marki Żywiec?
Za kreację odpowiada 2012 Agency. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a wyreżyserował Grajper. Postprodukcją zajął się Televisor, a udźwiękowieniem Studio Głośno. Komunikację digital i w mediach społecznościowych prowadzi agencja Feeders. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Projekt opakowań oraz aktywację konkursową przygotowała agencja Artegence.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze