| reklama & PR » wydarzenia branżowe
Oreo Batman – limitowana edycja ciastek we współpracy z Warner Bros
Ciastka Oreo Batman to efekt współpracy marki z producentem filmowym Warner Bros oraz premiery filmu „The Batman”. W ramach współpracy powstały ciastka z emblematem Batmana, który widnieje zarówno na produkcie, jak i na limitowanym opakowaniu. 
07.10.24, 14:30
| reklama & PR » informacje
Oreo w nowej formule. Duża kampania marki
Ciastka Oreo pojawiły się w sprzedaży w nowej formule. Komunikacji kampanii towarzyszą silne aktywacje lokalne i wsparcie marketingowe.
21.09.23, 19:49
| reklama & PR » informacje
Oreo partnerem podcastu Co powie tata?
Stereotypy dotyczące ojcostwa mogą być bardzo ograniczające i nie oddawać różnorodnych, ewoluujących ról, jakie ojcowie odgrywają w życiu swoich dzieci. Dzięki Oreo to przekonanie ma odejść w zapomnienie. Marka od lat prowadzi szereg aktywacji z okazji Dnia Ojca, a w tym roku została partnerem zainicjowanego przez Onet cyklu podcastów „Co powie Tata?”.
03.06.22, 10:09
| reklama & PR » informacje
Oreo celebruje Dzień Ojca
Marka Oreo, jak co roku, będzie celebrować Dzień Ojca. Firma Mondelez zachęca, by podziękować ojcom za troskę, miłość i chwile spędzone razem. Marka przygotowała akcję sprzedażową w której do wygrania są kody zniżkowe do wykorzystania w sieci kin Helios.
15.04.19, 13:00
| reklama & PR » informacje
Mondelez Polska wprowadza na rynek Joyfills
Mondelez Polska wystartował z kampanią nowego produktu - Joyfills. W ramach kampanii zaplanowana jest komunikacja w TV, social mediach oraz akcje samplingowe.
18.05.16, 11:30
| reklama & PR » informacje
Abstrachuje, Szparagi oraz Blowek w promocji Oreo Double
Wystartowała kampania promująca nowy wariant ciastek Oreo z podwójnym kremem. Działania reklamowe obejmują promocję w Internecie z youtuberami. 
12.09.15, 13:00
| reklama & PR » informacje
Oreo Pełne Cudów. Nowa kampania Mondelez
Wystartowała jesienna kampania ciastek Oreo zatytułowana Oreo „Pełne Cudów”. Działania reklamowe zaplanował i realizuje dom mediowy Carat Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska). 
22.06.15, 01:00
| internet » informacje
Oreo pomaga złożyć życzenia na Dzień Ojca
Po raz kolejny należąca do Mondelez marka Oreo celebruje Dzień Ojca. Z pomocą specjalnego kreatora życzeń dostępnego na stronie www.tatojestsuper.pl wszyscy chcący złożyć swoim ojcom życzenia będą mogli przygotować specjalną personalizowaną animację.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.