07.01.09, 23:08

TVN zarabia najwięcej

Od 22 grudnia 2008 r. do 4 stycznia 2009 r. najwięcej na reklamach zarobił TVN - prawie 69 mln PLN - wynika z raportu AGB Nielsen Media Research (dane cennikowe, nie uwzględniają rabatów). Po TVN-ie, kolejne pozycje zajmują: Jedynka, Polsat i Dwójka.

Od 22 grudnia 2008 r. do 4 stycznia 2009 r. najwięcej na reklamach zarobił TVN - prawie 69 mln PLN - wynika z raportu AGB Nielsen Media Research (dane cennikowe, nie uwzględniają rabatów). Po TVN-ie, kolejne pozycje zajmują: Jedynka, Polsat i Dwójka.

Najlepiej zarabiającymi stacjami tematycznymi są AXN, Viva Polska i MTV Polska. Ciekaowstką jest fakt pojawienia się w TOP 20 najlepiej zarabiających stacji w tygodniu od 22 do 28 grudnia 2008 r. stacji FOXlife, mimo, że stacja nawet nie zmieściła sie w TOP 50 najchętniej oglądanych kanałów w Polsce w grudniu 2008 r.

Wydatki na reklamę telewizyjną w poszczególnych kanałach od 22 grudnia do 28 grudnia 2008 r.

# STACJA WYDATKI UDZIAŁY w %
1 TVN 42 280 630,00 zł 31,29
2 TVP1 19 179 295,00 zł 14,19
3 Polsat 18 698 725,00 zł 13,84
4 TVP2 13 387 260,00 zł 9,91
5 AXN 3 796 080,00 zł 2,81
6 TVP3 2 600 010,00 zł 1,92
7 PULS 2 467 085,00 zł 1,83
8 TVN7 2 209 460,00 zł 1,64
9 Viva Polska 2 148 570,00 zł 1,59
10 MTV Polska 1 929 715,00 zł 1,43
11 TVN24 1 912 758,00 zł 1,42
12 TV4 1 739 210,00 zł 1,29
13 Hallmark 1 319 265,00 zł 0,98
14 Polsat2 1 210 542,50 zł 0,90
15 Discovery 1 202 745,00 zł 0,89
16 National Geographic 1 175 280,00 zł 0,87
17 Comedy Central 1 140 070,00 zł 0,84
18 VH1 Polska 1 062 390,00 zł 0,79
19 Foxlife 951 330,00 zł 0,70
20 Jetix 917 180,00 zł 0,68
  Wszystkie stacje: 135 118 579,00 zł  

Wydatki na reklamę telewizyjną w poszczególnych kanałach od 29 grudnia 2008 r. do 4 stycznia  2009 r.

# STACJA WYDATKI UDZIAŁY w %
1 TVN 26 344 370,00 zł 28,72
2 TVP1 14 491 455,00 zł 15,80
3 Polsat 12 535 380,00 zł 13,67
4 TVP2 10 139 710,00 zł 11,05
5 Viva Polska 2 753 440,00 zł 3,00
6 AXN 1 956 780,00 zł 2,13
7 TVP3 1 763 375,00 zł 1,92
8 TV4 1 740 955,00 zł 1,90
9 TVN7 1 668 625,00 zł 1,82
10 MTV Polska 1 523 355,00 zł 1,66
11 PULS 1 448 185,00 zł 1,58
12 Discovery 1 103 325,00 zł 1,20
13 TVN24 1 058 945,50 zł 1,15
14 Polsat2 987 875,00 zł 1,08
15 Tele5 696 965,00 zł 0,76
16 VH1 Polska 671 640,00 zł 0,73
17 Comedy Central 660 535,00 zł 0,72
18 Hallmark 653 555,00 zł 0,71
19 Jetix 617 075,00 zł 0,67
20 Cartoon Network/TCM 519 520,00 zł 0,57
  Wszystkie stacje: 91 722 645,75 zł  

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.