07.01.09, 23:08

TVN zarabia najwięcej

Od 22 grudnia 2008 r. do 4 stycznia 2009 r. najwięcej na reklamach zarobił TVN - prawie 69 mln PLN - wynika z raportu AGB Nielsen Media Research (dane cennikowe, nie uwzględniają rabatów). Po TVN-ie, kolejne pozycje zajmują: Jedynka, Polsat i Dwójka.

Od 22 grudnia 2008 r. do 4 stycznia 2009 r. najwięcej na reklamach zarobił TVN - prawie 69 mln PLN - wynika z raportu AGB Nielsen Media Research (dane cennikowe, nie uwzględniają rabatów). Po TVN-ie, kolejne pozycje zajmują: Jedynka, Polsat i Dwójka.

Najlepiej zarabiającymi stacjami tematycznymi są AXN, Viva Polska i MTV Polska. Ciekaowstką jest fakt pojawienia się w TOP 20 najlepiej zarabiających stacji w tygodniu od 22 do 28 grudnia 2008 r. stacji FOXlife, mimo, że stacja nawet nie zmieściła sie w TOP 50 najchętniej oglądanych kanałów w Polsce w grudniu 2008 r.

Wydatki na reklamę telewizyjną w poszczególnych kanałach od 22 grudnia do 28 grudnia 2008 r.

# STACJA WYDATKI UDZIAŁY w %
1 TVN 42 280 630,00 zł 31,29
2 TVP1 19 179 295,00 zł 14,19
3 Polsat 18 698 725,00 zł 13,84
4 TVP2 13 387 260,00 zł 9,91
5 AXN 3 796 080,00 zł 2,81
6 TVP3 2 600 010,00 zł 1,92
7 PULS 2 467 085,00 zł 1,83
8 TVN7 2 209 460,00 zł 1,64
9 Viva Polska 2 148 570,00 zł 1,59
10 MTV Polska 1 929 715,00 zł 1,43
11 TVN24 1 912 758,00 zł 1,42
12 TV4 1 739 210,00 zł 1,29
13 Hallmark 1 319 265,00 zł 0,98
14 Polsat2 1 210 542,50 zł 0,90
15 Discovery 1 202 745,00 zł 0,89
16 National Geographic 1 175 280,00 zł 0,87
17 Comedy Central 1 140 070,00 zł 0,84
18 VH1 Polska 1 062 390,00 zł 0,79
19 Foxlife 951 330,00 zł 0,70
20 Jetix 917 180,00 zł 0,68
  Wszystkie stacje: 135 118 579,00 zł  

Wydatki na reklamę telewizyjną w poszczególnych kanałach od 29 grudnia 2008 r. do 4 stycznia  2009 r.

# STACJA WYDATKI UDZIAŁY w %
1 TVN 26 344 370,00 zł 28,72
2 TVP1 14 491 455,00 zł 15,80
3 Polsat 12 535 380,00 zł 13,67
4 TVP2 10 139 710,00 zł 11,05
5 Viva Polska 2 753 440,00 zł 3,00
6 AXN 1 956 780,00 zł 2,13
7 TVP3 1 763 375,00 zł 1,92
8 TV4 1 740 955,00 zł 1,90
9 TVN7 1 668 625,00 zł 1,82
10 MTV Polska 1 523 355,00 zł 1,66
11 PULS 1 448 185,00 zł 1,58
12 Discovery 1 103 325,00 zł 1,20
13 TVN24 1 058 945,50 zł 1,15
14 Polsat2 987 875,00 zł 1,08
15 Tele5 696 965,00 zł 0,76
16 VH1 Polska 671 640,00 zł 0,73
17 Comedy Central 660 535,00 zł 0,72
18 Hallmark 653 555,00 zł 0,71
19 Jetix 617 075,00 zł 0,67
20 Cartoon Network/TCM 519 520,00 zł 0,57
  Wszystkie stacje: 91 722 645,75 zł  

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 12:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat Box zaproponuje osiem dodatkowych kanałów Eurosport na IO Paris 2024
Abonenci Polsat Box i użytkownicy Polsat Box Go zyskają bezpłatny dostęp do 8 dodatkowych kanałów Eurosport poświęconych Letnim Igrzyskom Olimpijskim. 
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
18.07.24, 09:53
| telewizja / VOD » informacje
Immergo będzie współpracować z Pasjatv
Immergo, firma działająca na rynku rozwiązań OTT i dystrybucji treści wideo, rozpoczyna współpracę z Pasjatv.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
17.07.24, 16:30
| telewizja / VOD » ludzie
Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży, Krzysztof Ibisz i Maciej Rock wśród gospodarzy pasma halo tu polsat
Jesienią w Polsacie ruszy zapowiadane już nowe pasmo poranne. „halo tu polsat” będzie emitowane w każdy weekend - od piątku do niedzieli. Program poprowadzą trzy pary dziennikarzy w tym Paulina Sykut-Jeżyna z Krzysztofem Ibiszem oraz Agnieszka Hyży z Maćkiem Rockiem.
17.07.24, 10:01
| telewizja / VOD » informacje
Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski przechodzą z TVN24 do TVP INFO. Poprowadzą nowy format
Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski pożegnali się z widzami „Szkła Kontaktowego” (TVN24). Para poprowadzi od 2 września br. nowy format na antenie TVP INFO.
17.07.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
482 transmisje w każdym sezonie do 2027 roku. Betclic 1. Liga i Betclic 2. Liga na antenach TVP
Polski Związek Piłki Nożnej, Pierwsza Liga Piłkarska, Telewizja Polska i Betclic ogłosiły plany dotyczące transmisji rozgrywek Betclic 1. Ligi i Betclic 2. Ligi w sezonach 2024/2025, 2025/2026 i 2026/2027. Publiczny nadawca pokaże przez trzy lata niemal 1,5 tysiąca meczów prowadzonych przez piłkarską centralę. 
17.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Finał Euro 2024 hitem weekendu. Ale oglądalność spotkań z polską drużyną była wyższa
Blisko 7,3 mln widzów oglądało w niedzielę, 14 lipca br. mecz Hiszpania – Anglia transmitowany na antenach TVP. Ponad 6,4 mln widzów śledziło spotkanie przed telewizorami w domach, a 900 tys. widzów oglądało finał Euro 2024 poza domem.
17.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
AVIOS ma nowy skład. Zarządu i plany ekspansji
Stanowisko Prezesa Zarządu w spółce AVIOS objął dr inż. Tymoteusz Biłyk, twórca marki AVIOS i członek Rady Metodologicznej ds. RPD (Return Path Data) przy projekcie Telemetria Polska Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
16.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nowa struktura programów dla zagranicy. Zmiany dotkną Biełsat i TVP World
Telewizja Polska włączy swoje obcojęzyczne kanały do jednej struktury organizacyjnej. W skład nowo tworzonej jednostki wejdą dwie anteny: obecny kanał TVP World nadawany w języku angielskim oraz Telewizja Biełsat, emitująca program po białorusku, rosyjsku i ukraińsku. Szefem nowej struktury będzie Michał Broniatowski.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 22.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.