08.03.10, 21:39
Piotr Żarczyński w S4
Do krakowskiego działu kreacji Agencji Reklamowej S4 dołączył Piotr Żarczyński, który objął stanowisko copywritera.
Do krakowskiego działu kreacji Agencji Reklamowej S4 dołączył Piotr Żarczyński, który objął stanowisko copywritera.
Żarczyński przeszedł do S4 z agencji Schulz, w której również zajmował stanowisko copywritera. Swoje wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał także w agencji reklamowej DDB Warszawa oraz w Interii. Wśród klientów, dla których pracował kreatywnie, znalazły się takie marki, jak: Mitsubishi, Umbro, Tantum Verde, Osram, Deutsche Bank, Bank Ochrony Środowiska, d’aucy, Nestle, Drosetux, Paola, Henkel czy Tetley.
Piotr Żarczyński ma na swoim koncie kilka nagród – zdobył III miejsce w Adobe CS4ideas 2009, wyróżnienie w VIII edycji Galerii Plakatu AMS oraz nominację w konkursie Młode Orły 2009. Jest absolwentem Psychologii Stosowanej na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze