20.01.11, 20:43
Wrocław: Spory spadek RMF FM
Największy spadek w ostatniej fali radiowej we Wrocławiu zanotowało Radio RMF FM - wynika z badania Radio Track realizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie KBR (badany okres: od października do grudnia 2010 r.).
Największy spadek w ostatniej fali radiowej we Wrocławiu zanotowało Radio RMF FM - wynika z badania Radio Track realizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie KBR (badany okres: od października do grudnia 2010 r.).
Liderem pozostała Eska, ale jej udział w rynku w porównaniu do analogicznego okresu z 2009 roku spadł o 1,14 pkt proc. Na drugie miejsce awansowała Trójka, której udział wzrósł aż o 2,66 pkt proc. Podobny wzrost wykazała Jedynka (o 2,5 pkt proc.). Tendecja wzrostowa dotyczy również Radia Złote Przeboje Kolor (wzrost o 1,78 pkt proc.). Na piąte miejsce spadł RMF FM, którego udział w rynku stopniał aż o 4,95 pkt proc. i wynosi obecnie we Wrocławiu tylko 8,91 proc. Największy rywal krakowskiej stacji - Radio Zet, także ostatni okres we Wrocławiu nie może zaliczyć do udanych. Stacji spadł udział o 0,87 pkt proc.
Wzrosły za to udziały Radia RAM 89,8 FM (o 1,89 pkt proc.), Radia Wawa (o 1,79 pkt proc.), Radia Maryja (o 1,28 pkt proc.), RMF Classic (o 1,06 pkt proc.), Katolickiego Radio Rodzina (o 0,91 pkt proc.). Mniejszym kawałkiem tortu radiowego we Wrocławiu musi zadowolić się m.in. Radio 106,1 Roxy FM (o 0,79 pkt proc.), Radio Aplauz z Wroławia 0,58 pkt proc.), Chilli Zet (0,34 pkt proc.) oraz Eska Rock (o 0,07 pkt proc.).
październik 2009 : grudzień 2009 | październik 2010 : grudzień 2010 | |
Radio ESKA (Wrocław) | 14,01% | 12,87% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 10,05% | 12,71% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 8,25% | 10,75% |
Radio Złote Przeboje Kolor 90,4 FM (Wrocław) / do 2003-12 Radio Kolor Złote Przeboje (Wrocław) | 7,90% | 9,68% |
Radio RMF FM | 13,86% | 8,91% |
Radio ZET | 8,85% | 7,98% |
Radio Eska Rock | 5,05% | 4,98% |
Radio RAM 89,8 FM | 2,69% | 4,58% |
Radio TOK FM | 3,98% | 4,33% |
Radio RMF Classic (Wrocław) | 3,24% | 4,13% |
Polskie Radio Wrocław | 3,23% | 3,99% |
Radio Maryja | 1,60% | 2,88% |
Radio Traffic 97,8 FM (Wrocław) | 1,37% | 1,84% |
Radio Aplauz (Wrocław) | 2,38% | 1,80% |
Radio Wawa (Wrocław) / do 2010-02 Radio 105,5 Gold FM (Oława) | 0,00% | 1,79% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,89% | 1,31% |
Radio RMF MAXXX (Oleśnica) | -- | 0,96% |
Radio CHILLI ZET | 1,23% | 0,89% |
Radio 106,1 Roxy FM (Wrocław) / do 2005-10 Radio Blue FM 106,1 (Wrocław) | 1,58% | 0,79% |
Radio PiN | 0,00% | 0,61% |
Katolickie Radio Rodzina (Wrocław) | 1,46% | 0,55% |
Muzyczne Radio (Jelenia Góra) | 0,21% | 0,47% |
Akademickie Radio LUZ (Wrocław) | 0,19% | 0,43% |
Czwórka – Program 4 Polskiego Radia / do 2010-07 Polskie Radio Euro | 0,03% | 0,24% |
n= | 907 | 902 |
Fale:
październik 2009 : grudzień 2009 (wielkość: 21 066)
październik 2010 : grudzień 2010 (wielkość: 20 997)
Grupy celowe:
Wrocław:
Wybrane miasta = Wrocław
Wielkość (nie ważona): 523 751 (34 355 przypadków, 3,7% całej próby)
Braki danych usunięte po każdej zmiennej.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze