25.05.11, 19:09

Dni Morza_Sail Szczecin z intensywną kampanią reklamową

Za trzy tygodnie Szczecin rozpoczną się Dni Morza_Sail Szczecin. Na potrzeby promocji wydarzenia przygotowano szeroką kampanię informacyjną, w której wykorzystano zarówno media jak i outdoor.

Za trzy tygodnie Szczecin rozpoczną się Dni Morza_Sail Szczecin. To wydarzenie, na które co roku czekają miłośnicy żaglowców, koncertów i świetnej zabawy na świeżym powietrzu wśród rodziny i znajomych. Na potrzeby promocji wydarzenia przygotowano szeroką kampanię informacyjną, w której wykorzystano zarówno media jak i outdoor.

16 maja br. wystartowała dwutygodniowa kampania billboardowa, w której wykorzystano 50 reklam. Pojawiły się one w Gorzowie, Koszalinie, Poznaniu oraz Szczecinie. Dodatkowo w Szczecinie zastosowano 15 cityligtów. 30-sekundowe spoty radiowe emitowane będą dwa tygodnie przed wydarzeniem na antenie Radia ZET (zasięg ogólnopolski) oraz w Polskim Radiu Szczecin, Szczecin.FM (po 100 emisji) i Radiu Złote Przeboje (127 emisji). Spoty telewizyjne emitowane będą w lokalnych telewizjach w terminie 1-10.06: TVP Szczecin (20 spotów) i TV Pomerania (200 spotów). W prasie reklamy pojawią się dwukrotnie na początku tygodnia, w którym odbędzie się impreza. Będą to: Kurier Szczeciński, Głos Szczeciński, MM Moje Miasto, Gazeta Wyborcza, Metro.

Kampania linków sponsorowanych z wykorzystaniem Google Adwords rozpoczęła się 11 maja. Uruchomiona została również strona internetowa dedykowana Dniom Morza dnimorza.szczecin.eu. Bannery reklamowe będą również pojawiać się na stronach lokalnych serwisów.

Na potrzeby promocji wydarzenia przygotowano również ulotki informacyjne dystrybuowane m.in. w hotelach, centrach informacji turystycznej, na miejskich imprezach plenerowych odbywających się w maju, w reklamowych kopertach POKA POKA (po 5000 sztuk w Szczecinie oraz we Wrocławiu).

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).