25.05.11, 19:09
Dni Morza_Sail Szczecin z intensywną kampanią reklamową
Za trzy tygodnie Szczecin rozpoczną się Dni Morza_Sail Szczecin. Na potrzeby promocji wydarzenia przygotowano szeroką kampanię informacyjną, w której wykorzystano zarówno media jak i outdoor.
Za trzy tygodnie Szczecin rozpoczną się Dni Morza_Sail Szczecin. To wydarzenie, na które co roku czekają miłośnicy żaglowców, koncertów i świetnej zabawy na świeżym powietrzu wśród rodziny i znajomych. Na potrzeby promocji wydarzenia przygotowano szeroką kampanię informacyjną, w której wykorzystano zarówno media jak i outdoor.
16 maja br. wystartowała dwutygodniowa kampania billboardowa, w której wykorzystano 50 reklam. Pojawiły się one w Gorzowie, Koszalinie, Poznaniu oraz Szczecinie. Dodatkowo w Szczecinie zastosowano 15 cityligtów. 30-sekundowe spoty radiowe emitowane będą dwa tygodnie przed wydarzeniem na antenie Radia ZET (zasięg ogólnopolski) oraz w Polskim Radiu Szczecin, Szczecin.FM (po 100 emisji) i Radiu Złote Przeboje (127 emisji). Spoty telewizyjne emitowane będą w lokalnych telewizjach w terminie 1-10.06: TVP Szczecin (20 spotów) i TV Pomerania (200 spotów). W prasie reklamy pojawią się dwukrotnie na początku tygodnia, w którym odbędzie się impreza. Będą to: Kurier Szczeciński, Głos Szczeciński, MM Moje Miasto, Gazeta Wyborcza, Metro.
Kampania linków sponsorowanych z wykorzystaniem Google Adwords rozpoczęła się 11 maja. Uruchomiona została również strona internetowa dedykowana Dniom Morza dnimorza.szczecin.eu. Bannery reklamowe będą również pojawiać się na stronach lokalnych serwisów.
Na potrzeby promocji wydarzenia przygotowano również ulotki informacyjne dystrybuowane m.in. w hotelach, centrach informacji turystycznej, na miejskich imprezach plenerowych odbywających się w maju, w reklamowych kopertach POKA POKA (po 5000 sztuk w Szczecinie oraz we Wrocławiu).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze