06.02.12, 18:26

Multikino Media i i3D Network stworzą sieć reklamowych podłóg interaktywnych

i3D Network i Multikino Media podjęły współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego na nośnikach nowej generacji.

i3D Network i Multikino Media podjęły współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego na nośnikach nowej generacji. W ramach umowy i3D Network uruchomi w multipleksach obsługiwanych przez Multikino Media na terenie całej Polski, zarządzaną w systemie Digital Signage, sieć interaktywnych nośników reklamowych Flooid. Autorskie rozwiązania sprzętowo-technologiczne oraz softwarowe mają pomóc realizować skuteczniejsze kampanie kinowe.
 
"Sieć wdrażana przez i3D Network może stanowić nowy, sposób reklamy. Za pomocą nośników proponujemy bowiem swego rodzaju zabawę przekazem reklamowym. Reklama jest interaktywna, reklamobiorca ma więc na nią wpływ. Poruszając się, porusza obrazem, zmienia kolory, przesuwa przedmioty itd. Dzięki temu angażuje się, skupia uwagę, wyraża emocje, zapamiętuje. Nawet jeśli sam nie uczestniczy w „zabawie” to zwraca uwagę na to, że ktoś inny robi coś niestandardowego" – tłumaczy Arkadiusz Patryas z i3D.

Proponowane przez i3D Network rozwiązanie jest pierwszym tego typu w Polsce – pozwala na dynamiczne zarządzanie treścią, jak najbardziej efektywne planowanie i pomiar kampanii. Interaktywny Nośnik Reklamowy Flooid to urządzenie pozwalające na wyświetlanie obrazu na dowolnej powierzchni - podłodze, ścianie, czy chociażby interaktywnym stole - które będą reagowały na ruch przechodzących ludzi. Na urządzenie składa się projektor lub ekran wyświetlający obraz, czujnik wykrywający ruch oraz komputerowy program do interaktywnej projekcji. Ponadto dzięki zastosowanemu systemowi Digital Signage możliwe jest prowadzenie kampanii reklamowych w wielu miejscach jednocześnie i to w sposób interaktywny tzn. na bieżąco monitorując jej efekty. Systemy Digital Signage pozwalają bowiem z poziomu np. strony internetowej zmieniać treści reklamowe, czy sprawdzać reakcje odbiorców przekazów reklamowych.

"Naszą przewagą konkurencyjną jest autorskie oprogramowanie i nowe rozwiązania sprzętowo technologiczne. Zastosowanie czujników laserowych w tego typu nośnikach to pomysł opracowany i wdrożony przez i3D. Dzięki własnym rozwiązaniom softwareowym oraz technologicznym możemy zaoferować Klientom lepszą jakość produktu. Udostępniamy również prosty w obsłudze i intuicyjny moduł do samodzielnego tworzenia aplikacji, dzięki czemu użytkownik w kilka minut może opracować podstawową reklamę korzystając z biblioteki efektów lub zlecić wykonanie bardziej skomplikowanych aplikacji dowolnej agencji medialnej w technologii flash lub Unity3D" – wyjaśnia dr Marek Koźlak z i3D.

Za współpracą Multikino Media z i3D Network, poza przewagą technologiczną, przemawia także to iż w krótkim czasie interaktywne podłogi reklamowe pojawią się we wszystkich kinach sieci Multikino, tym samym reklamodawcy otrzymają niestandardowy nośnik reklamowy o dużym zasięgu.

Za sprzedaż czasu reklamowego odpowiadać będą Biuro Reklamy i3D Network oraz Multikino Media.

Komentarze

Powiązane

15.06.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Klubik pełen punkcików. Akcja promocyjna marki Gerber
Agencja UNIQUE ONE, na zlecenie firmy Nestle, organizuje ogólnopolską akcję promocyjną dla marki Gerber.
15.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
GIGAnci Życia. Plus na Kartę wprowadza nowy format komunikacyjny
Wystartowała nowa kampania promocyjna Plusa na Kartę stworzona w oparciu o nowy format komunikacyjny – GIGAnci Życia. Kampania promuje nową ofertę Plusa, w której klienci mogą otrzymać 6400 GB.
15.06.24, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Jacek Dąbrowski przeszedł z Burda Media do Grupy Iberion
Jacek Dąbrowski dołączył do zespołu sprzedaży Grupy Iberion. Wcześniej był związany z firmą Burda Media.
14.06.24, 20:15
| reklama & PR » informacje
Jakość z natury. Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej zwraca uwagę na naturalne procesy powstawania wody źródlanej
Wraz z początkiem czerwca br. wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec Zdrój – „Jakość z natury”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na naturalne procesy powstawania wody źródlanej. Kampania jest realizowana w telewizji i mediach społecznościowych, a już niebawem pojawi się również w kinach.
14.06.24, 18:15
| reklama & PR » informacje
Danio stawia na sztuczną inteligencję we współpracy z influencerami
Marka Danio, należąca do portfolio Danone, rozpoczyna innowacyjną kampanię influencerską kremowych jogurtów pitnych. Do przygotowania kreacji użyto zaawansowanych technologii, takich jak CGI (Computer Generated Imagery) oraz AI (Artificial Intelligence. To kolejna odsłona rozpoczętej w kwietniu br. kampanii. 
14.06.24, 17:57
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Pobikrowska oraz Dominika Niekraszewicz awansują w Salestube
Magdalena Pobikrowska oraz Dominika Niekraszewicz awansowały w strukturach należącej do Group One spółki MarTech & e-commerce connected Salestube. Pobikrowska objęła stanowisko Senior Media Operations Director, a Niekraszewicz awansowała na stanowisko Senior Business Development Director.
14.06.24, 17:03
| reklama & PR » informacje
Zielona loteria PGE. Spółka PGE Obrót promuje usługi online
W wyniku wygranego przetargu, PGE Obrót Spółka Akcyjna powierzyła agencji UNIQUE ONE organizację ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Zielona loteria PGE”.
14.06.24, 14:05
| reklama & PR » ludzie
Alina Lysychkina została COO w adcookie
Agencja adcookie dokonała zmian w strukturze zarządczej. Nowo utworzoną funkcję chief operating officer objęła Alina Lysychkina. Dołączyła także do zarządu spółki.
14.06.24, 10:30
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Białecki przeszedł do WowMedia&Metrics
Wojciech Białecki dołączył do domu mediowego WowMedia&Metrics i objął stanowisko Head of Media Strategy.
14.06.24, 08:40
| reklama & PR » informacje
Value Media zdobywa budżet mediowy Komfort
Agencja mediowa Value Media (Group One) została partnerem strategicznym i mediowym sieci sklepów Komfort. Działania mediowe będą realizowane w modelu House of Communication we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.