06.04.12, 20:57

Boniek, Figo oraz van Basten gwiazdami kampanii marki Tyskie

1 marca br. rusza pierwszy, teaserowy etap rozbudowanej, wielomiesięcznej kampanii marketingowej marki Tyskie pt. „Chcemy kibicować”.

1 marca br. rusza pierwszy, teaserowy etap rozbudowanej, wielomiesięcznej kampanii marketingowej marki Tyskie pt. „Chcemy kibicować”. Druga, właściwa część, rozpocznie się wkrótce. Wówczas Zbigniew „Zibi” Boniek, Luis Figo, Marco van Basten oraz Tyskie zaproszą całą Polskę na największy stadion świata. Zaplanowana akcja jest największym przedsięwzięciem marketingowym w historii brandu, a także Kompanii Piwowarskiej.

Wybór twarzy kampanii nie był przypadkowy. Zbigniew Boniek, Luis Figo oraz Marco van Basten to zarówno legendy piłki nożnej, jak i czynni kibice. Przez kilka najbliższych miesięcy będą promować ideę kibicowania na największym stadionie świata i to zarówno w działaniach ATL, BTL, Interactive, jak i PR. Akcja obejmie także punkty sprzedaży detalicznej w całym kraju i to zarówno handel tradycyjny, nowoczesny jak i gastronomię.

Poza działaniami ATL (emisja spotu TV), w pierwszej, teaserowej fazie akcji, marka będzie prowadzić serię działań BTL pod nazwą „Chcemy kibicować”. Na stronie www.chcemykibicowac.pl każdy dorosły mieszkaniec naszego kraju będzie mógł zgłosić gotowość i chęć swojego miasta do wspólnego kibicowania a także śledzić ile miast zgłosiło już swój udział w akcji. Na zgłaszających czekają gadżety kibica m.in. personalizowane koszulki, aplikacje na telefon komórkowy oraz kibicowski zestaw. Dodatkowo, akcja zbierania podpisów pod wspólnotową ideą kibicowania we wszystkich 908 miastach w Polsce będzie wsparta cyklem spotkań Największego Kibica w Polsce. Ta duża czterometrowa dmuchana postać odwiedzi na początek mieszkańców Wyśmierzyc, najmniejszego miasta Polski. Później Największy Kibic przemierzy kraj od morza do Tatr, wizytując m.in. Zakopane, Świnoujście, Olsztyn i Tychy. Dla fanów aplikacji mobilnym marka przygotowała Tyskie Fan Assistant, rozwiązującą odwieczny problem kibiców – jak kibicować trzymając jednocześnie piwo w dłoni.

Ponadto Tyskie prowadzić będzie zasięgowe działania bezpośrednio docierające do konsumenta w punkcie sprzedaży i promujące kampanię w obszarze social media (na fanpage marki Tyskie w serwisie Facebook oraz YouTube) i public relations (m.in. konferencję prasową z udziałem Zbigniewa Bońka, Luis Figo i Marco van Bastena).

Za koncepcję oraz działania interactive i BTL odpowiedzialna jest agencja Tequila Polska. Kreację spotu przygotowała agencja DDB Warszawa, produkcję dom produkcyjny Cut Cut. Opakowania promocyjne przygotowało Wilk Studio. Dom mediowy Starcom jest autorem planowania i zakupu mediów. Działania PR prowadzi Raczkiewicz Chenczke Consultants (Rc2).

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).