06.04.12, 21:07

Jamie Oliver został ambasadorem marki Samsung

Jamie Oliver - światowej sławy szef kuchni podpisał kontrakt z firmą Samsung, zostając jej ambasadorem podczas Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012.

Jamie Oliver - światowej sławy szef kuchni podpisał kontrakt z firmą Samsung, zostając jej ambasadorem podczas Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012. Oliver ma wyjątkowy punkt widzenia na ważny problem świata, jakim jest zdrowe i zrównoważona dieta. Swoją postawą inspiruje i wraz z firmą Samsung wspólnie ma angażować ludzi z całego świata w Igrzyska Olimpijskie 2012 w Londynie.

Udział w Igrzyskach Londyn 2012 jako ambasador firmy Samsung to dla mnie prawdziwy zaszczyt. Samsung opracował szereg fantastycznych inicjatyw, aby zachęcić młodzież z całego świata do zaangażowania się w Igrzyska, naszym wspólnym pragnieniem jest, aby jak najwięcej osób mogło uczestniczyć w tym niesamowitym wydarzeniu” – komentuje Jamie Oliver.

Jamiego Olivera i firmę Samsung łączy dążenie do popularyzacji ducha igrzysk olimpijskich. Naszym wspólnym celem jest dołożenie wszelkich starań, aby zainspirować ludzi z całego świata do zaangażowania się w Igrzyska Olimpijskie Londyn 2012. Jamie ma wyjątkowy punkt widzenia na ważny problem świata, jakim jest zdrowe i zrównoważona dieta. Jest żarliwym mówcą i ma wrodzony talent, który sprawia, że kwestie te stają się ważne dla wszystkich ludzi” – powiedział Sunny Hwang, wiceprezes i dyrektor globalnego marketingu sportowego w firmie Samsung Electronics. „Ambicją firmy Samsung jest uczynić Igrzyska Olimpijskie wydarzeniem dla każdego. Jamie Oliver jako globalny ambasador marki pomoże nam w popularyzacji tego przesłania. Dzięki wsparciu Jamiego i  technologii smartfonów firmy Samsung, będziemy mogli zachęcić więcej osób do uczestnictwa w Igrzyskach, bez względu na to, gdzie się znajdują” – dodaje Hwang.

Przez ostatnie 15 lat Jamie Oliver inspirował ludzi z całego świata do gotowania i lepszego odżywiania się. Jego książki i programy telewizyjne cieszą się uznaniem milionów osób na całym świecie, a organizacja charytatywna – Fundacja Jamiego Oliviera – pracuje niestrudzenie, aby podnieść poziom edukacji żywieniowej, poprzez pracę w społecznościach i szkołach w Wielkiej Brytanii, USA i Australii. Jamie Oliver jest oddany sprawie edukacji jak najszerszego grona osób, które chce nauczyć gotować i czerpać z tego radość, dając im szansę na lepszą przyszłość.

Jamie Oliver dołączył do imponującego grona ambasadorów firmy Samsung, gdzie znajduje się już David Beckham, który przyłączył się do firmowej kampanii Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012 w maju 2011 roku. Wpływowe ikony i starannie dobrani partnerzy, tacy jak Jamie Oliver, zwiększają zasięg programów aktywacji cyfrowej firmy Samsung.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).