06.04.12, 21:15

Kampania lokat w Kredyt Banku

Od kwietnia br. Kredyt Bank rozpoczyna kampanię promującą półroczną Lokatę z Premią na 6,5% w skali roku. Twarzami kampanii są Krzysztof Materna i Wojciech Mann. Do telewizji trafią dwa spoty – „Mafia” i „Siostra”.

Od kwietnia br. Kredyt Bank rozpoczyna kampanię promującą półroczną Lokatę z Premią na 6,5% w skali roku. Twarzami kampanii są Krzysztof Materna i Wojciech Mann. Do telewizji trafią dwa spoty – „Mafia” i „Siostra”.

Kredyt Bank promuje Lokatę z Premią – ofertę dla wszystkich klientów, którzy zdecydują się zdeponować w banku nowe środki. Konkurencyjne oprocentowanie – 6,5% może wzrosnąć do 6,7% w skali roku jeśli klient posiada lub otworzy konto osobiste i będzie na nie przelewał wynagrodzenie (min. 2 tys. zł).

Kampania telewizyjna rozpoczęła się 1 kwietnia emisją 30” spotu „Mafia”, a następnie spotu „Siostra” w telewizji TVP, TVN, Polsat, TVP3, TV4, Polsat Sport i innych stacjach w pakiecie DAP i Atmedia. Od 10 do 27 kwietnia przekaz zostanie wzmocniony 30”spotem radiowym (Radio ZET, TOK FM, Złote Przeboje, RMF FM), a od 13 kwietnia zaplanowano emisję reklamy w kinach Cinema City.

"Tradycyjnie jesteśmy obecni z dużą kampanią. Tym razem koncentrujemy się na grupie docelowej średnich i dużych miast, na osobach ze stałym zatrudnieniem, w wieku od 30 do 55 lat. W związku z tym siła kampanii w telewizji w kanałach TOP4 zaplanowana jest na 50% GRP, pozostałe to kanały tematyczne. Zakres ogólnopolski będzie też osiągnięty przez radio, outdoor, prasę oraz Internet. Naszym celem jest też utrzymanie wysokiego poziomu świadomości marki, który w zeszłym roku wzrósł o 11 punktów procentowych" - powiedział Remigiusz Hołdys, Dyrektor Zarządzający Departamentem Marketingu w Kredyt Banku.

Kampania prasowa potrwa dwa tygodnie. Zaplanowano dzienniki ogólnopolskie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita) oraz tygodniki opinii. ATL obejmuje także siatki wielkoformatowe w największych miastach Polski, bilboardy oraz wszystkie witryny prawie 400 placówek Kredyt Banku. W internecie podczas kampanii będą emitowane różne formy reklamowe. Na fanpage Kredyt Banku na Facebooku zorganizowany zostanie konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Wsparciem są materiały BTL oraz akcje marketingu bezpośredniego.

Spoty w reżyserii Jana Hryniaka wyprodukował Opus Film. Zdjęcia wykonał Jacek Poremba, media zakupił Starcom. Za kampanię ze strony Kredyt Banku odpowiadają Remigiusz Hołdys i Monika Talaga.

Komentarze

Powiązane

24.03.23, 11:50
| reklama & PR » informacje
Zaufaj nauce, a nie magii. H2O realizuje kolejny spot w 3D dla Intermag
Agencja H2O po realizacji serii trzech poprzednich spotów w technologii 3D dla produktów Tytanit, Optysil, Vanadoo, przygotowała kolejny projekt. Najnowszy spot jest bazą do realizacji międzynarodowej kampanii dedykowanej flagowym produktom w portfolio producenta.
24.03.23, 09:44
| reklama & PR » informacje
Wielkanocna kampania marki Trefl
Trwa wielkanocna kampania marki Trefl, producenta gier planszowych oraz puzzli w Polsce. Po raz kolejny działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media (Group One), które współpracuje z Grupą Trefl od jesieni 2022 r. W ramach modelu house of communication kampanię wspierają spółki Group One.
23.03.23, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Marcin Boroszko Konsultantem Channel Factory Polska
W marcu br., do Channel Factory Polska dołączył Marcin Boroszko, który będzie pełnić rolę Konsultanta.
23.03.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Streetcom odpowiada za kampanię influencerską dla past Wawrzyniec
Trwa kampania influencerska dla past Wawrzyniec realizowana przez Streetcom. Biorą w niej udział zarówno makro i mikro influencerzy. Kampania jest jednym z pierwszych etapów działań związanych z rebrandingiem i zmianą pozycjonowania popularnych past warzywnych Wawrzyńca.
23.03.23, 11:36
| reklama & PR » informacje
Lubella podkreśla, że w makaronach wykorzystuje jaja od kur z wolnego wybiegu
Ruszyła kolejna odsłona kampanii dla makaronów jajecznych Lubella. Produkty będą widoczne zarówno w TV, jak i na VOD, YouTube oraz nośnikach OOH.
23.03.23, 09:47
| reklama & PR » ludzie
Tomasz Teodorczyk Dyrektorem Zarządzającym Channel Factory Polska
W marcu br. nastąpiła zmiana na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Channel Factory Polska – Tomasz Teodorczyk zastąpił Szymona Szmigla.
23.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
iCEA Group oLIVE rozpoczynają współpracę
Agencje iCEA Group i oLIVE media rozpoczynają współprace partnerską, dzięki czemu mają poszerzyć zakres oferowanych usług.
23.03.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Media Ready wyprodukowała spoty do kampanii Enterol Forte
Agencja Media Ready przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii TV i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska.
22.03.23, 20:32
| reklama & PR » informacje
Krakus na Wielkanoc. Marka promuje żurek
W najnowszej kampanii Krakus przedstawia pomysły na wielkonocny żurek.
22.03.23, 17:44
| reklama & PR » informacje
KENWOOD rozszerza współpracę z LoveBrands Group
Marka KENWOOD działająca w sektorze sprzętu drobnego AGD, związana jest z agencją strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Group od kilku lat. W tym roku współpraca z KENWOOD rozszerzona została o kompleksowe działania z zakresu influencer marketingu oraz organizację eventu.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.