06.04.12, 21:15

Kampania lokat w Kredyt Banku

Od kwietnia br. Kredyt Bank rozpoczyna kampanię promującą półroczną Lokatę z Premią na 6,5% w skali roku. Twarzami kampanii są Krzysztof Materna i Wojciech Mann. Do telewizji trafią dwa spoty – „Mafia” i „Siostra”.

Od kwietnia br. Kredyt Bank rozpoczyna kampanię promującą półroczną Lokatę z Premią na 6,5% w skali roku. Twarzami kampanii są Krzysztof Materna i Wojciech Mann. Do telewizji trafią dwa spoty – „Mafia” i „Siostra”.

Kredyt Bank promuje Lokatę z Premią – ofertę dla wszystkich klientów, którzy zdecydują się zdeponować w banku nowe środki. Konkurencyjne oprocentowanie – 6,5% może wzrosnąć do 6,7% w skali roku jeśli klient posiada lub otworzy konto osobiste i będzie na nie przelewał wynagrodzenie (min. 2 tys. zł).

Kampania telewizyjna rozpoczęła się 1 kwietnia emisją 30” spotu „Mafia”, a następnie spotu „Siostra” w telewizji TVP, TVN, Polsat, TVP3, TV4, Polsat Sport i innych stacjach w pakiecie DAP i Atmedia. Od 10 do 27 kwietnia przekaz zostanie wzmocniony 30”spotem radiowym (Radio ZET, TOK FM, Złote Przeboje, RMF FM), a od 13 kwietnia zaplanowano emisję reklamy w kinach Cinema City.

"Tradycyjnie jesteśmy obecni z dużą kampanią. Tym razem koncentrujemy się na grupie docelowej średnich i dużych miast, na osobach ze stałym zatrudnieniem, w wieku od 30 do 55 lat. W związku z tym siła kampanii w telewizji w kanałach TOP4 zaplanowana jest na 50% GRP, pozostałe to kanały tematyczne. Zakres ogólnopolski będzie też osiągnięty przez radio, outdoor, prasę oraz Internet. Naszym celem jest też utrzymanie wysokiego poziomu świadomości marki, który w zeszłym roku wzrósł o 11 punktów procentowych" - powiedział Remigiusz Hołdys, Dyrektor Zarządzający Departamentem Marketingu w Kredyt Banku.

Kampania prasowa potrwa dwa tygodnie. Zaplanowano dzienniki ogólnopolskie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita) oraz tygodniki opinii. ATL obejmuje także siatki wielkoformatowe w największych miastach Polski, bilboardy oraz wszystkie witryny prawie 400 placówek Kredyt Banku. W internecie podczas kampanii będą emitowane różne formy reklamowe. Na fanpage Kredyt Banku na Facebooku zorganizowany zostanie konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Wsparciem są materiały BTL oraz akcje marketingu bezpośredniego.

Spoty w reżyserii Jana Hryniaka wyprodukował Opus Film. Zdjęcia wykonał Jacek Poremba, media zakupił Starcom. Za kampanię ze strony Kredyt Banku odpowiadają Remigiusz Hołdys i Monika Talaga.

Komentarze

Powiązane

19.02.24, 19:13
| reklama & PR » informacje
Infoshare rozszerza współpracę z Agencją Ro
Agencja Ro, partner strategiczny Infoshare - konferencji łączącej biznes, startupy i najnowsze technologie, rozszerza zakres działań komunikacyjnych na kolejne wydarzenia dla branży IT.
19.02.24, 10:30
| reklama & PR » ludzie
10 osób wzmocni biuro reklamy Iberionu
Pion sprzedaży i marketingu Iberionu zostanie wzmocniony o dziesięć nowych osób. Zmiany są elementem przebudowy biura reklamy, za które od drugiej połowy 2023 r. odpowiada wiceprezes spółki, Maksymilian Tomanek.
19.02.24, 10:30
| reklama & PR » ludzie
Ula Zdunek Dyrektorką Zarządzającą agencją mediową Mido
Ula Zdunek objeła stanowisko Dyrektorki Zarządzającej agencji mediowej Mido (KEINO Grupa).
19.02.24, 09:30
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
Ponad 450 osób przeszkolonych z badania Mediapanel
W 2023 r. firmy Gemius i Polskie Badania Internetu uruchomiły szkolenia z badania Mediapanel, przeznaczone dla podmiotów z branży medialnej. W pierwszym etapie szkoleń, w okresie od września 2023 r. do stycznia 2024 r. wzięło w nich udział ponad 450 osób.
19.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Benefit Systems z nową identyfikacją graficzną i cyklem wideocastów prowadzonych przez Jarosława Kuźniara
Benefit Systems – twórca programu MultiSport – odświeżył identyfikacją wizualną i strategią produktową. W ramach specjalnej serii podcastów, prowadzący - Jarosław Kuźniar w towarzystwie ekspertów, poruszają temat wellbeingu, motywacji i nowoczesnych technologii wspierających pracowników i pracodawców.
19.02.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Allegro stawia na wewnętrzne struktury marketingu
Platforma Allegro rozbudowuje swój dział digital marketingu i rozszerza jego kompetencje w tym obszarze. Zespół Allegro przejmie tym samym realizację outsourcowanych dotąd działań digital.
19.02.24, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Paweł Rzekanowski Dyrektora Marketingu dla całej grupy AIC SA i AIC Europe
Od lutego 2024 r. do zespołu AIC SA dołączył Paweł Rzekanowski, który objął stanowisko Dyrektora Marketingu dla całej grupy AIC SA i AIC Europe.
16.02.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Thermomixy TM6 nagrodami w loterii sieci SPAR
Wystartowała Loteria w sieci SPAR w której nagrodami są Thermomixy TM6, a szanse na wygraną ma każdy klient sklepów SPAR w całej Polsce.
16.02.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Miejsce na Twoją historię. Colliers rozpoczął nową kampanię employer brandingową
Pod hasłem „Miejsce na Twoja historię” Colliers, firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych, rozpoczęła działania employer brandingowe, które kieruje zarówno do obecnych, jak i przyszłych pracowników, prezentując przyjazne środowisko pracy sprzyjające rozwojowi.
16.02.24, 15:36
| reklama & PR » informacje
Wilfredo Leon i Aleksandra Mirosław Ambasadorami marki Plusssz
Marka Plusssz - (POLSKI LEK należący do Grupy Maspex) nawiązała współpracę z polskimi sportowcami: siatkarzem Wilfredo Leonem oraz uprawiającą wspinaczkę sportową Aleksandrą Mirosław.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

do 14.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 12.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.