17.09.13, 21:06

Samsung Smart TV z aplikacją Cineman VOD

Plakat promocyjny
Fot.: Materiały prasowe

Rozpoczyna się ogólnopolska akcja „52 powody...” promująca najnowsze telewizory Samsung z platformą Smart TV. Klient kupując dowolny model telewizora Smart z serii F, otrzyma się dostęp do bazy ponad 600 hitów filmowych w aplikacji Cineman VOD, z tej puli będzie mógł wybrać 52 filmy do obejrzenia w ciągu roku.

Promocji Samsung towarzyszy 15 sekundowy spot telewizyjny emitowany od czwartku do soboty w wybranych stacjach (TVN Mix Urban, TVP, Polsat, Discovery, Atmedia). Swoim zasięgiem kampania obejmie także internet: planowana jest m.in. kampania odsłonowa oraz kampania SEM. Komunikacja będzie widoczna również na stronie internetowej Samsung Polska oraz na oficjalnym profilu firmy na portalu Facebook. Wspierana będzie także silną komunikacją w punktach sprzedaży (ulotki, gazetki, billboardy, animacja na eksponowanych telewizorach, bannery w sklepach www., etc.)

Aplikacja Cineman umożliwia oglądanie filmów online w ramach usługi VOD. W repertuarze jest ponad 600 filmów w tym największe hollywoodzkie produkcje, hity z ostatnich lat i premiery kinowe. Ponad 200 filmów obecnych jest w jakości HD. Obecnie aplikacja ta dostępna jest tylko na platformie Samsung Smart TV.

Aby wziąć udział w promocji należy w dniach od 12 września do 31 października 2013 roku, należy kupić telewizor Samsung Smart TV objęty promocją „52 powody...” następnie wypełnić formularz dostępny na dedykowanej stronie Samsunga (wersja standard i mobile). Po weryfikacji kupujący otrzyma kod do aplikacji, który należy aktywować do 30 grudnia 2013 roku. Kod w aplikacji Cineman VOD dający dostęp do 52 premier będzie ważny rok od czasu aktywacji (maksymalnie do 31 grudnia 2014 r.).

Kampanię internetową oraz spot telewizyjny przygotował Samsung Electronics Polska we współpracy z agencją Cheil Germany Gmbh Sp. z o.o. Za działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw, natomiast kampanię w mediach zaplanował i zrealizował dom mediowy Starcom.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).