Change Integrated ponownie dla Proama

1 czerwca br. Proama rozpoczęła emisję kolejnego spotu, autorstwa Change Integrated. Tym razem ubezpieczyciel, ponownie promuje autocasco i zwraca uwagę na szeroki zakres ubezpieczenia, dzięki zastosowanej formule „allrisk”. 

"W reklamie podkreślamy, że dzięki ubezpieczeniu autocasco „all-risk” klient otrzymuje w Proama ochronę od wszystkich typowych zdarzeń oraz t, które są trudne do przewidzenia.Spot ten jest kontynuacją poprzedniego, w którym podkreślaliśmy inny ważny element naszych ubezpieczeń autocasco – nowe i oryginalne części, przy naprawie bezgotówkowej lub na fakturę" – wyjaśnia Mira Dobek, Dyrektor Marketingu w Proama.

Od początku działalności, Proama w swojej komunikacji marketingowej podkreśla profesjonalny zespół specjalistów ds. ubezpieczeń, Osobistego Doradcę dedykowanego osobom kupującym przez Internet i telefon oraz rolę agentów w procesie sprzedaży polis.

Kreacja oraz strategia do kampanii została przygotowana, przez agencję Change Integrated, która jest odpowiedzialna za obsługę marki Proama od początku jej aktywności reklamowej w Polsce, na przełomie 2011/2012 roku. Produkcją spotu zajął się Dom Produkcyjny Bomaye, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).