Change Integrated ponownie dla Proama
1 czerwca br. Proama rozpoczęła emisję kolejnego spotu, autorstwa Change Integrated. Tym razem ubezpieczyciel, ponownie promuje autocasco i zwraca uwagę na szeroki zakres ubezpieczenia, dzięki zastosowanej formule „allrisk”.
"W reklamie podkreślamy, że dzięki ubezpieczeniu autocasco „all-risk” klient otrzymuje w Proama ochronę od wszystkich typowych zdarzeń oraz t, które są trudne do przewidzenia.Spot ten jest kontynuacją poprzedniego, w którym podkreślaliśmy inny ważny element naszych ubezpieczeń autocasco – nowe i oryginalne części, przy naprawie bezgotówkowej lub na fakturę" – wyjaśnia Mira Dobek, Dyrektor Marketingu w Proama.
Od początku działalności, Proama w swojej komunikacji marketingowej podkreśla profesjonalny zespół specjalistów ds. ubezpieczeń, Osobistego Doradcę dedykowanego osobom kupującym przez Internet i telefon oraz rolę agentów w procesie sprzedaży polis.
Kreacja oraz strategia do kampanii została przygotowana, przez agencję Change Integrated, która jest odpowiedzialna za obsługę marki Proama od początku jej aktywności reklamowej w Polsce, na przełomie 2011/2012 roku. Produkcją spotu zajął się Dom Produkcyjny Bomaye, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze