29.05.17, 13:00

Group One powołuje LABCON

Marta Łysiak
Fot.: materiały prasowe

Group One ogłasza start nowej struktury – LABCON, której pierwszą realizacją ma być kampania dla L’Oreal. Na czele spółki z unikalnym na skalę Polski poziomem kompetencji digitalowych do budowania własnego kontentu na platformach typu YouTube, czy Facebook staje Marta Łysiak, która współpracowała z największymi Youtuberami i doradzała kluczowym klientom Google w Wielkiej Brytanii.

LABCON to dla nas naturalny ruch w rozwoju grupy (…). Ogromne wzrosty udziału mediów społecznościowych i YouTube w planowaniu mediów to dziś trend, który wytycza tempo rozwoju całemu rynkowi. I Klienci, i marki czują, że potrzebują nowego podejścia, bo dziś łatwiej niż kiedykolwiek przespać moment i wypaść z rynku. Budowanie angażującej komunikacji w sieci w oparciu o własny kontent to konieczność, a użytkownicy wybierają platformy realnie atrakcyjne, oparte na tworzeniu relacji, a nie komunikacji zero jedynkowej. Takie podejście gwarantuje LABCON. Dzięki zapleczu Group One i dostępowi do szerokiego know-how wszystkich jej spółek możemy zapewnić Klientom także kompleksowe zarządzanie obecnością marek w mediach – od kreacji, przez produkcję, zakup mediów, wsparcie SEM, e-commerce, czy właśnie zaangażowanie w kontent (…).” – mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One.

Marta Łysiak, która tworzy LABCON dołączyła do Value Media w marcu br. Od 2008 r. była związana z Google, przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję CEE Strategic Partner Manager w londyńskim oddziale YouTube. W Wielkiej Brytanii, topowym dla komunikacji digital i e-commerce rynku w Europie, współpracowała z największymi YouTuberami i doradzała kluczowym klientom Google jak budować kontent i komunikować się z widownią YouTube w naszym regionie. Była zaangażowana
w projekty m.in. dla Nestle, Avon, L'Oreal, Unilever, ING, Millennium, Allegro, Asos, BBC, Tymbark.

Najnowsza struktura w ramach Group One oferuje klientom consulting, strategię i realizację. Firmę ma wyróżniać całościowe podejście do długofalowego, systematycznego procesu powstawania narracji i tworzenie tzw. adaptive content, który jest budowany w drodze interakcji z użytkownikiem, w oparciu o weryfikację i analizę informacji zwrotnych. LABCON stawia także na wykorzystanie najnowszych technologii jak np. face recognition.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).