29.05.17, 13:00
Group One powołuje LABCON
Group One ogłasza start nowej struktury – LABCON, której pierwszą realizacją ma być kampania dla L’Oreal. Na czele spółki z unikalnym na skalę Polski poziomem kompetencji digitalowych do budowania własnego kontentu na platformach typu YouTube, czy Facebook staje Marta Łysiak, która współpracowała z największymi Youtuberami i doradzała kluczowym klientom Google w Wielkiej Brytanii.
„LABCON to dla nas naturalny ruch w rozwoju grupy (…). Ogromne wzrosty udziału mediów społecznościowych i YouTube w planowaniu mediów to dziś trend, który wytycza tempo rozwoju całemu rynkowi. I Klienci, i marki czują, że potrzebują nowego podejścia, bo dziś łatwiej niż kiedykolwiek przespać moment i wypaść z rynku. Budowanie angażującej komunikacji w sieci w oparciu o własny kontent to konieczność, a użytkownicy wybierają platformy realnie atrakcyjne, oparte na tworzeniu relacji, a nie komunikacji zero jedynkowej. Takie podejście gwarantuje LABCON. Dzięki zapleczu Group One i dostępowi do szerokiego know-how wszystkich jej spółek możemy zapewnić Klientom także kompleksowe zarządzanie obecnością marek w mediach – od kreacji, przez produkcję, zakup mediów, wsparcie SEM, e-commerce, czy właśnie zaangażowanie w kontent (…).” – mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One.
Marta Łysiak, która tworzy LABCON dołączyła do Value Media w marcu br. Od 2008 r. była związana z Google, przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję CEE Strategic Partner Manager w londyńskim oddziale YouTube. W Wielkiej Brytanii, topowym dla komunikacji digital i e-commerce rynku w Europie, współpracowała z największymi YouTuberami i doradzała kluczowym klientom Google jak budować kontent i komunikować się z widownią YouTube w naszym regionie. Była zaangażowana
w projekty m.in. dla Nestle, Avon, L'Oreal, Unilever, ING, Millennium, Allegro, Asos, BBC, Tymbark.
Najnowsza struktura w ramach Group One oferuje klientom consulting, strategię i realizację. Firmę ma wyróżniać całościowe podejście do długofalowego, systematycznego procesu powstawania narracji i tworzenie tzw. adaptive content, który jest budowany w drodze interakcji z użytkownikiem, w oparciu o weryfikację i analizę informacji zwrotnych. LABCON stawia także na wykorzystanie najnowszych technologii jak np. face recognition.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze