16.10.17, 15:00
Sieć salonów Agata wykorzystuje nowy format reklamowy
Marka Agata we współpracy z siecią reklamy video rich media Sataku, stworzyła nową formę promocji dla swoich produktów. Jest ona wykorzystywana w aktualnie prowadzonej kampanii, za której realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Reklama video rich media ma na celu zaangażowanie użytkownika do bezpośredniej interakcji z produktem. Realizację założeń ułatwia także bardzo intuicyjny interfejs. Idea kreatywna działań opiera się na możliwości zaprojektowania mieszkania w swoim ulubionym stylu i w zgodzie ze swoją osobowością. Użytkownik, po kliknięciu w banner, przenoszony jest na stronę, na której tworzy aranżację wybranego pomieszczenia, korzystając z bogatej bazy produktowej mebli Agata, która jest wynikiem kreatywnej i graficznej pracy Działu Marketingu Agata.
Dom mediowy Codemedia współpracuje z firmą Agata od lipca 2016 r. realizując szerokie działania z zakresu digitalu, które koncentrują się przede wszystkim na budowaniu pozytywnego wizerunku marki oraz informowaniu o aktualnych ofertach.
Akcja promocyjna w tym formacie będzie prowadzona do połowy października.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze