16.10.17, 15:00
Sieć salonów Agata wykorzystuje nowy format reklamowy
Marka Agata we współpracy z siecią reklamy video rich media Sataku, stworzyła nową formę promocji dla swoich produktów. Jest ona wykorzystywana w aktualnie prowadzonej kampanii, za której realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Reklama video rich media ma na celu zaangażowanie użytkownika do bezpośredniej interakcji z produktem. Realizację założeń ułatwia także bardzo intuicyjny interfejs. Idea kreatywna działań opiera się na możliwości zaprojektowania mieszkania w swoim ulubionym stylu i w zgodzie ze swoją osobowością. Użytkownik, po kliknięciu w banner, przenoszony jest na stronę, na której tworzy aranżację wybranego pomieszczenia, korzystając z bogatej bazy produktowej mebli Agata, która jest wynikiem kreatywnej i graficznej pracy Działu Marketingu Agata.
Dom mediowy Codemedia współpracuje z firmą Agata od lipca 2016 r. realizując szerokie działania z zakresu digitalu, które koncentrują się przede wszystkim na budowaniu pozytywnego wizerunku marki oraz informowaniu o aktualnych ofertach.
Akcja promocyjna w tym formacie będzie prowadzona do połowy października.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze