06.03.18, 09:00
Nowy model Jaguara będzie szeroko promowany
Wystartowała wysokozasięgowa kampania promująca nowy model Jaguara E-Pace, czyli pierwszego kompaktowego SUV-a tej marki. Działania będą prowadzone we wszystkich kluczowych mediach, m.in. telewizji, prasie, na portalach internetowych oraz w mediach społecznościowych.
„Wprowadzeniu naszego nowego modelu do Polski towarzyszyła ekskluzywna premiera, którą zorganizowaliśmy na początku tego roku w warszawskiej Hali Gwardii. Liczne relacje z niej pojawiły się w mediach drukowanych i telewizji, m.in. w programie „Co za Tydzień”. Ambasadorką naszego wyjątkowego kompaktowego SUV-a została piękna Małgorzata Socha” – komentuje Paweł Kuskowski, Dyrektor Marketingu British Automotive Polska.
W ślad za premierą nowego modelu Jaguara wystartowała szeroko zasięgowa kampania, która obejmuje działania w kluczowych mediach – w telewizji, internecie oraz w prasie. W promocję nowego modelu zaangażowani zostali również influencerzy, którzy będą umieszczali recenzje samochodu na swoich profilach w mediach społecznościowych.
Kampanijny spot można obejrzeć wyłącznie w wysoko zasięgowych pozycjach programowych głównych stacji telewizyjnych w Polsce oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych. Równolegle prowadzone są zasięgowe działania na stronach głównych największych portali internetowych i w mediach społecznościowych. W kampanii digital istotną rolę odegra również programmatic buying oraz emisja materiału video. Już niedługo ukażą się także pierwsze publikacje prasowe w tygodnikach opiniotwórczychi magazynach lifestylowych. W promocję nowego modelu zaangażowano influencerów – do współpracy zaproszeni zostali zasięgowi blogerzy i vlogerzy tacy jak Paula Jagodzińska czy Modny Tata. W ramach współpracy dostaną możliwość sprawdzenia możliwości samochodu, po czym podzielą się swoimi wrażeniami z fanami.
Spot telewizyjny został dostarczony przez klienta i zaadaptowany przez TVN Media. Za przygotowanie kreacji internetowych odpowiadała agencja Strefaweb. Planowanie i zakup mediów były po stronie Value Media a przygotowaniem i realizacją kampanii z influencerami zajęła się agencja Labcon. Obydwa ostatnie podmioty należą do domu komunikacji Group One.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze