06.03.18, 09:00

Nowy model Jaguara będzie szeroko promowany

Nowy model Jaguara
Fot.: materiały prasowe

Wystartowała wysokozasięgowa kampania promująca nowy model Jaguara E-Pace, czyli pierwszego kompaktowego SUV-a tej marki. Działania będą prowadzone we wszystkich kluczowych mediach, m.in. telewizji, prasie, na portalach internetowych oraz w mediach społecznościowych. 

Wprowadzeniu naszego nowego modelu do Polski towarzyszyła ekskluzywna premiera, którą zorganizowaliśmy na początku tego roku w warszawskiej Hali Gwardii. Liczne relacje z niej pojawiły się w mediach drukowanych i telewizji, m.in. w programie „Co za Tydzień”. Ambasadorką naszego wyjątkowego kompaktowego SUV-a została piękna Małgorzata Socha” – komentuje Paweł Kuskowski, Dyrektor Marketingu British Automotive Polska.

W ślad za premierą nowego modelu Jaguara wystartowała szeroko zasięgowa kampania, która obejmuje działania w kluczowych mediach – w telewizji, internecie oraz w prasie. W promocję nowego modelu zaangażowani zostali również influencerzy, którzy będą umieszczali recenzje samochodu na swoich profilach w mediach społecznościowych.

Kampanijny spot można obejrzeć wyłącznie w wysoko zasięgowych pozycjach programowych głównych stacji telewizyjnych w Polsce oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych. Równolegle prowadzone są zasięgowe działania na stronach głównych największych portali internetowych i w mediach społecznościowych. W kampanii digital istotną rolę odegra również programmatic buying oraz emisja materiału video. Już niedługo ukażą się także pierwsze publikacje prasowe w tygodnikach opiniotwórczychi magazynach lifestylowych. W promocję nowego modelu zaangażowano influencerów – do współpracy zaproszeni zostali zasięgowi blogerzy i vlogerzy tacy jak Paula Jagodzińska czy Modny Tata. W ramach współpracy dostaną możliwość sprawdzenia możliwości samochodu, po czym podzielą się swoimi wrażeniami z fanami.

Spot telewizyjny został dostarczony przez klienta i zaadaptowany przez TVN Media. Za przygotowanie kreacji internetowych odpowiadała agencja Strefaweb. Planowanie i zakup mediów były po stronie Value Media a przygotowaniem i realizacją kampanii z influencerami zajęła się agencja Labcon. Obydwa ostatnie podmioty należą do domu komunikacji Group One. 

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).