05.06.18, 16:00
Podlizuchy Wedla dolączają do chłopca na zebrze w kolejnej kampanii E.Wedel
Rozpoczęła się kampania marki E. Wedel promująca ofertę skierowaną do najmłodszych konsumentów. Działania obejmują telewizję, outdoor, internet oraz prasę. Marka do promocji będzie również wykorzystywać aplikację Musical.ly.
Na początku maja rozpoczęła się kampania E. Wedel promująca produkty dla dzieci: czekotubki, żelki oraz nowość w portfolio marki – Kwaśne Żaby i Owocowe Kameleony w cukierkowej postaci. Głównym elementem komunikacji jest spot, w którym obok dobrze wszystkim znanego chłopca na zebrze pojawiają się również nowe postacie – Podlizuchy Wedla – z zawadiacką krową na czele. Wszyscy nowi bohaterowie reklamy to słodkie zwierzaki znane z opakowań produktów marki.
Podlizuchy Wedla konsumenci będą mogli także znaleźć w aplikacji Musical.ly. Od 18 czerwca br. do wspólnej zabawy z wedlowskimi zwierzakami zachęcać będzie piosenkarka i YouTuberka, a na uczestników akcji będą czekać nagrody. Działania marki E. Wedel w aplikacji Musical.ly to jedna z pierwszych tego typu aktywacji komercyjnych w Polsce.
Kampanię wspiera szeroka kampania na nośnikach zewnętrznych oraz działania reklamowe obejmujące m.in. telewizję oraz internet. Za kreację i produkcję spotu odpowiedzialna jest agencja PZL, a aktywności w kanale digital prowadzi agencja J. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD, natomiast wsparcie PR oraz koordynację działań z influencerami zapewnia agencja Walk PR.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze