07.09.18, 14:00
UNIQUE ONE organizuje dla Nestlé Polska loterię w sieci Kaufland
„Nagrody na jesienny sezon od Nestlé” – to hasło loterii audioteksowej Nestlé Polska w sklepach sieci Kaufland, przygotowanej w całości przez agencję UNIQUE ONE. Agencja wygrała przetarg na organizację loterii.
Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestlé, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą od 6 do 12 września br. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in.: Lion, Nesvita, Winiary, Kit Kat i NESCAFÉ, dostępne w sklepach sieci Kaufland.
Aby wziąć udział w tej loterii prowadzonej w sklepach sieci Kaufland, należy jednorazowo kupić produkty Nestlé biorące udział w loterii za minimum 20 zł, wysłać SMS pod specjalny numer, w treści wpisując numer ze swojego paragonu fiskalnego. Konsument od razu dowiaduje się, czy jego zgłoszenie wygrywa nagrodę dzienną bon upominkowy Kaufland (200 bonów o wartości 100 zł każdy). Loteria zakończy się losowaniem samochodu Opel Crossland X, wyposażonego dodatkowo w bagażnik na rowery.
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (shelfstopper, cenówka z wsuwką i gazetka Sieci Kaufland) oraz bannerami na stronie internetowej sieci.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze